Sanokaa ny mulle..

Tiitteräinen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
2 126
0
36
..että painu sinne lenkille et pääset liikakiloista eroon.

Ois ny tarkoitus aloittaa taas juokseminen kun tuo raskauskin on ohi ja synnytyksestä toivuttu. Tänään AION aloittaa lyhyellä 1,5km juoksulla.

Kun nyt vaan saisin persiin ylös tästä penkistä |O

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

:wave: :D

ei tähän aikaan enää, mee aamulla. nyt nukkumaan!
5893%5B1%5D.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Aloita kumminkin sillä kävelyllä, jottei lenkkeily ala ensimmäisestä kerrasta maistaua pakkopullalle.
Tsemppiä! =)

2kk oon jo kävelly sauvojen kanssa joten nyt ois jo juoksun aika, onneks ei kuitenkaan juoksuaika
:D

Okei, no sitten.MUISTA hiljainen vauhti :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Aloita kumminkin sillä kävelyllä, jottei lenkkeily ala ensimmäisestä kerrasta maistaua pakkopullalle.
Tsemppiä! =)

2kk oon jo kävelly sauvojen kanssa joten nyt ois jo juoksun aika, onneks ei kuitenkaan juoksuaika
:D

Okei, no sitten.MUISTA hiljainen vauhti :) .

Juu, muistan! Viime syksynä alkoi jo parin kk harjoittelun jälkeen kymppikilsa sujua ilman ongelmia. Saas nähä kuin käy tänä syksynä

:whistle:

Nyt on lenkkikamppeet päällä, mä meen!! :wave: :wave:

Tuun sit sanoon jos hengissä selviä takas enkä läkähdy välillä, aion nimittäin juosta tuon puoltoista kilsaa vaikka väkisin. Raskauden jälkeen tuo kunto kun ei mikään hyvä ole, mutta jospa se menee kun oon käyny kuiten sauvakävelyllä tän 2 kk ajan 3krt viikossa 6-8km.

Pitäkää peukkuja :D

:wave: :wave: :wave:

Yhteistyössä