Sanokaa mulle että mun vauva on ihan normaali! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielensä pahoittanut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Ni ja sitten jos on pieniä vauvoja/ lapsia niin kysellään että ruokitaanko niitä ollenkaan...

Ikänä ei ole hyvä. Mutta toisesta korvasti sisään ja toisesta ulos. Kunhan vauva kasvaa tasaisesti ja saa ruokaa niin kaikki hyvin.

Onko sillä koolla muka niin väliä. Toiset on isompia, toiset pienempiä ja toiset jotain siltä väliltä.

Ihan yhtä rakkaita, pieniä ja suloisia nämä kullannuput ovat silti.

Vauva kasvaa tasaisesti? vauvathan juuri tekee välillä kasvuspurtteja ja sit tasoittuu jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja efvbbbbbbb:
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Ni ja sitten jos on pieniä vauvoja/ lapsia niin kysellään että ruokitaanko niitä ollenkaan...

Ikänä ei ole hyvä. Mutta toisesta korvasti sisään ja toisesta ulos. Kunhan vauva kasvaa tasaisesti ja saa ruokaa niin kaikki hyvin.

Onko sillä koolla muka niin väliä. Toiset on isompia, toiset pienempiä ja toiset jotain siltä väliltä.

Ihan yhtä rakkaita, pieniä ja suloisia nämä kullannuput ovat silti.

Vauva kasvaa tasaisesti? vauvathan juuri tekee välillä kasvuspurtteja ja sit tasoittuu jossain vaiheessa.

No ei tietenkään tartte mennä joka kuukausi tasan 1kg ( tai ihan mikä tahansa muu lukema) Vaan että kasvu on yleisesti ottaen tasaista. Ei jämähdä pituus tai paino täysin paikoilleen, saatika laihdu. ( ja kerran, pari nyt saa tehdä näinkin,jämähtää siis ) Pisempää aikaväliä kuitenkin katsotaan...

Vaan kasvaa tasaiseen tahtiin, niin kuin kasvavien vauvojen/lasten nyt kuuluu tehdä.

älä välitä, mullekin on joka lapsesta kommentoitu niiden painosta, ja epäilty mm. "onkohan sillä edes kaulaa". vitsillä ne on sanottu, ja sellaisena ne olen ottanut :)

Mulla on ihan sama ongelma.
Eikä se mitään lohduta että täysimettää, kun porukat puhuu mun pojan "läskeistä". Se suututtaa. Silti yks jos toinenkin kuittailee että mä syötän sitä liikaa. Välillä kun huumori meinaa loppua, tekis mieli sanoa että pidä sä huoli omista syömisistäs vaan.
Jäbä, kohta 3kk lähemmäs 8kg, mutta suht pitkä 65cm. Mun mielestä se on ihan hoikka, mutta kai tuo kolmoisleuka tekee siitä sitten pulleen näkösen :D Mun mielestä sanaa "läski" on karmeeta käyttöö pienestä vauvasta, olkoon vaikka pullaposki, ihan sama.
Toivon kyllä että tuo hurja vauhti vähän taittuis jo, että mun omat lihakset kasvais mukana, että jaksan jatkossakin nostella tuota kullanmurua.

Yhteistyössä