Sanokaa mitä teen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
Saatan olla raskaana.Ja perjantaina olisi yhet juhlat ohon minun odotetaan saapuvan.Ke-to pitäs menkat alkaa jos alkaa..Mut jos ei ala niin mitä ihmettä mä sanon mun kavereille miks en juo???Mä en halua et heti kaikki sais tietää mun raskaudesta.Ja oon ollu ite järkkäämässä niitä kemuja joten pakko mennä.Vinkkejä kehiin:)

teeee aboorttttti jos et lasta halua pitää ! muuten sitten voit sanoa että sulla on maha kipeä ja et siedä alkoholia siinä tilassa. Tai sanot vaikkapa että pidät taukoo alkoholista , haluut tietää miltä tuntuuu että ei oo aina kännissä =)

Mee autolla.Tai sano että oot lääkekuurilla (kannattaa varmaan nyt jo sanoo jollekin et oot "kipeenä" ts keksiä joku tauti,mihin lääkekuurin saat).Mut teet mitä vaan,niin kuitenkin epäilevät että olet raskaana,vaikket sitä suoraan sano.Sit ku kerrot nii sanovat,että kyllä arvasin jo silloin kun olit juhlissa juomatta. ;)

Juo se yksi lasillinen, sen jälkeen täytä sitä vaikka mehulla tai vedellä. Vaikka olisitkin raskaana, raskautesi on vielä niin alussa ettei siitä lasillisesta ole sikiölle vaaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teeee aboorttttti jos et lasta halua pitää ! muuten sitten voit sanoa että sulla on maha kipeä ja et siedä alkoholia siinä tilassa. Tai sanot vaikkapa että pidät taukoo alkoholista , haluut tietää miltä tuntuuu että ei oo aina kännissä =)

Siis tää oli ihan kauhee!!Ei nyt tartte mistään abortista alkaa puhuu kun niin toivottu lapsi ois.Mä vaan kyselen teiltä hyviä syitä mun juomattomuuteen!

Juu ab kuuri on hyvä. Nykyään on sellasia antibiootteja että niillä on antagus vaikutus joten ei voi OIKEESTI juoda :)

Ja miä join niitä alkottomia, kaverit luuli että ne oli oikeita

Tai sitten sanoo vaan et ei oikein maistu alkomahooli nyt, on ollut aika kipeä olo koko päivän ja päätäkin särkenyt ja lupaat et katsot sitten myöhemmin jos maistuisikin.

Heh, kunhan sit vaan muistat olla virnuilematta typerän näkösenä kun selität sitä lääkekuurias, ei ihan taida mennä läpi siinä kohtaa.. ;) Mä olin aina vaan kuskina, keksin äkkinäisiä menoja joita oli tullu seuraavaks aamuks joten pitää olla ajokunnossa jne...

Kuskaa sitä yhtä pulloa/lasillista mukanasi koko ilta, ja tyhjennä vaivihkaa vaikka lavuaariin. ;) Jos on siideripullo tai vastaava niin kukaan ei tiedä onko sisällä siideriä vai vettä.

toi lääkekuuri on monesti aika läpinäkyvä jo :) jos on tosiaan ihan järkkäämällä järkännyt bileitä ja sit aivan yhtäkkiä onki kuurilla ilman mitään näkyviä oireita, ja hyvässä kunnossa bileissä kuitenki paikalla

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Saatan olla raskaana.Ja perjantaina olisi yhet juhlat ohon minun odotetaan saapuvan.Ke-to pitäs menkat alkaa jos alkaa..Mut jos ei ala niin mitä ihmettä mä sanon mun kavereille miks en juo???Mä en halua et heti kaikki sais tietää mun raskaudesta.Ja oon ollu ite järkkäämässä niitä kemuja joten pakko mennä.Vinkkejä kehiin:)

Otat alussa lasillisen viiniä (tai mitä nyt yleensä otat) ja olet sen lasin kanssa koko illan. Kukaan ei kiinnitä huomiota lasin tyhjenemiseen/täyttymiseen. Kaikki huomaavat vain, että lasi on kädessäsi ja ehkä käy välillä huulillasi :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
toi lääkekuuri on monesti aika läpinäkyvä jo :) jos on tosiaan ihan järkkäämällä järkännyt bileitä ja sit aivan yhtäkkiä onki kuurilla ilman mitään näkyviä oireita, ja hyvässä kunnossa bileissä kuitenki paikalla

No ei kai esim. joku virtsatietilehdus tai emätintulehdus päälle näy.:D

Yhteistyössä