Sanokaa mitä teen???? Haluan olla sinkku!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon siis perheellinen nainen, olen raskaana. Olen lievästi masentunut ja käyn juttelemassa. Nyt olen alkanut haaveilemaan vapaammasta elämästä. Haluaisin hankkia vuokra-asunnon ja muuttaa. Rakastan kyllä miestäni, ainakin välillä...mutta olen menevää tyyppiä..minusta on tullut yksinäinen ja ahdistunut seurustelun myötä. Jotenkin vaan tuntuu, ettei mies ole minulle oikea. Tuntuu vaan niin hankalalta alkaa ettiin kämppää ja muuttaa... miten sitä pärjäis, saako sitä asumistukea yhtä paljon kuin mitä vuokra on?

Odotas nyt kun ne raskaushormonit alkaa laantumaan ja mieti sitte tota asiaa uudelleen. Sun suurin ongelma ei varmaan ole vuokranmaksu tossa tilanteessa... Surullista :(

Eikös kaikki perheelliset haaveile välillä sinkkupäivistä? Ainakin minä teen. Mutta jos on äijä valittuna ja muksut tilauksessa, niin pitäisi kyllä olla valmis jättämään sinkkutouhut vain ajatuksen tasolle. Katsos kun kaikkea ei voi saada ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Odotas nyt kun ne raskaushormonit alkaa laantumaan ja mieti sitte tota asiaa uudelleen. Sun suurin ongelma ei varmaan ole vuokranmaksu tossa tilanteessa... Surullista :(

Siis joo ei todellakaan ole...mulla on niin paljon ongelmia, ettei saa enää järkevää tekstiä aikaseksi..... sorry

Mieti nyt loppuun asti ensin... vaikka olisit menevää tyyppiä niin ei se meneminen yh:na niin helppoa ole, varsinkaan pikkuvauvan kanssa. Enemmän pääset luultavasti kulkemaan jos mies on mukana kuvioissa. Ja hän on kuitenkin lasten isä(?), mieti heitäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Mieti nyt loppuun asti ensin... vaikka olisit menevää tyyppiä niin ei se meneminen yh:na niin helppoa ole, varsinkaan pikkuvauvan kanssa. Enemmän pääset luultavasti kulkemaan jos mies on mukana kuvioissa. Ja hän on kuitenkin lasten isä(?), mieti heitäkin...

Oon miettinyt jo liikaakin, mutta hän ei mieti minua, sen takia olen yksinäinen ja ahdistunut. Kyllä minä yh:na olisin onnellisempi, mieheni saisi lapset vaikka joka viikonloppu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska raskaus on jo pitkällä... ja haluan useamman lapsen jotta saan joskus nauttia isovanhemmuudesta

SINÄ haluat olla sinkku, SINÄ haluat monta lasta miehen kanssa jonka sitten haluat lempata jotta SINÄ saisit lapsenlapsia... huh... mieti vähän muitakin tässä kuviossa välillä! Muuten voi olla että ne SINUN lapsesi pitävät SINUN lapsenlapsesi kaukana sinusta aikanaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska raskaus on jo pitkällä... ja haluan useamman lapsen jotta saan joskus nauttia isovanhemmuudesta

SINÄ haluat olla sinkku, SINÄ haluat monta lasta miehen kanssa jonka sitten haluat lempata jotta SINÄ saisit lapsenlapsia... huh... mieti vähän muitakin tässä kuviossa välillä! Muuten voi olla että ne SINUN lapsesi pitävät SINUN lapsenlapsesi kaukana sinusta aikanaan!

Kyllä miehenikin haluaa lapsenlapsia, kyllä ajattelen muitakin kuin itseäni, ajattelen muita kuule niin paljon, etten ole itseäni ajatellut vuosikausiin. Nyt on muutoksen aika:)

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:

Eli "pidempään" on kuitenkin vähemmän kuin 9 kk? Ei mielestäni kovin pitkä aika.

No ainakin minun laskuopin mukaan. Mulle kuukausikin tuntuu pitkältä ajalta:)

se sinkkuus on lasten kanssa ihan eri asia, kuin ilman lapsia. ja maha pystyssä etenkin. ja et kai sä sitä nyyttiä heti synnäriltä rupea vko:nlopuiksi isälle laittamaan?
otas nyt ihan rauhassa ja kato ajan kanssa eteenpäin. raskaushormoonit ja synnytyksen jälkeiset tunnekuohut on huonoa aikaa tehdä mullistavia päätöksiä.

Aluksi kannattaa kokeilla vapaampaa elämää parisuhteessa, on niin iso asia varsinkin lapsille kun vanhemmat muuttavat eri osoitteisiin.
Ala harrastamaan jotain, tapaa ystäviä ja vauvan synnyttyä käy aina välillä yöelämässä. Ehkäpä piristyt ja elämä sekä parisuhde alkavat tuntua taas mukavilta asioilta kun et vain kökötä kotona samoissa kuvioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon siis perheellinen nainen, olen raskaana. Olen lievästi masentunut ja käyn juttelemassa. Nyt olen alkanut haaveilemaan vapaammasta elämästä. Haluaisin hankkia vuokra-asunnon ja muuttaa. Rakastan kyllä miestäni, ainakin välillä...mutta olen menevää tyyppiä..minusta on tullut yksinäinen ja ahdistunut seurustelun myötä. Jotenkin vaan tuntuu, ettei mies ole minulle oikea. Tuntuu vaan niin hankalalta alkaa ettiin kämppää ja muuttaa... miten sitä pärjäis, saako sitä asumistukea yhtä paljon kuin mitä vuokra on?

idiootti. ja ei saa, pitää kuulle sunkin osa maksaa. stana näitä elättejä!

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Yksinhuoltajan elämä se varmaan vapaata onkin :kieh: :kieh: :kieh:

Minulle on moni eronnut todennut ettei ikinä aiemmin ole ollut niin paljon omaa aikaa.

No totta. Toisaalta osa yksinhuoltajista on kiinni lapsessaan 24/7/365, jos isä ei kanna vastuutaan ja tukiverkkoja ei ole.

Yhteistyössä