Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:hei haloo, eihän se nyt niin kamalaa ole jos oikealla tapaa asennoituu asiaan ja vanhemmatkin auttaa, eli yhdessä katsotaan alkukesästä kunkin kasvin kukkimisaika (silloinhan sen helpommin toisista erottaa) ja kasvupaikat. Miten niitä kasveja muuten oppisi jos ei luonnossa??? Vai eikö tarvitse nykyään enää osata?
eipä ainakaan tämmöinen kaupunkilaistyttö kasvituntemusta ole tarvinnut, toki tiedän ne tavallisimmat kuten ratamo,poimulehti,ketunleipä,väinönputki,apilat,leinikki jne.
Ja siksi toiseksi, kyse ei olekaan siitä että tehtävä on kasvien keräilystä, vaan siitä ettei mielestäni mitkään koulutehtävät kuulu kesään.
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:hei haloo, eihän se nyt niin kamalaa ole jos oikealla tapaa asennoituu asiaan ja vanhemmatkin auttaa, eli yhdessä katsotaan alkukesästä kunkin kasvin kukkimisaika (silloinhan sen helpommin toisista erottaa) ja kasvupaikat. Miten niitä kasveja muuten oppisi jos ei luonnossa??? Vai eikö tarvitse nykyään enää osata?
eipä ainakaan tämmöinen kaupunkilaistyttö kasvituntemusta ole tarvinnut, toki tiedän ne tavallisimmat kuten ratamo,poimulehti,ketunleipä,väinönputki,apilat,leinikki jne.
Ja siksi toiseksi, kyse ei olekaan siitä että tehtävä on kasvien keräilystä, vaan siitä ettei mielestäni mitkään koulutehtävät kuulu kesään.
no tekisitkö sen mieluummin syksyllä muiden läksyjen ohessa?
40 kasvia on vähän, muutamassa päivässä sen kerää..tai vastaavasti kasvi päivässä! vanhempien asenteesta näkyy olevan hyvin paljon kiinni lapsen oppiminen. ihmeellistä nipotusta ottaen huomioon, että koko tehtävä on teidän omien lastenne parhaaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:hei haloo, eihän se nyt niin kamalaa ole jos oikealla tapaa asennoituu asiaan ja vanhemmatkin auttaa, eli yhdessä katsotaan alkukesästä kunkin kasvin kukkimisaika (silloinhan sen helpommin toisista erottaa) ja kasvupaikat. Miten niitä kasveja muuten oppisi jos ei luonnossa??? Vai eikö tarvitse nykyään enää osata?
40 kasvia on vähän, muutamassa päivässä sen kerää..tai vastaavasti kasvi päivässä! vanhempien asenteesta näkyy olevan hyvin paljon kiinni lapsen oppiminen. ihmeellistä nipotusta ottaen huomioon, että koko tehtävä on teidän omien lastenne parhaaksi!
jokos sääkin äiti40++ kirjoittelet harmaana?
Eipäs ole tarvinnut kerätä kasveja kun olin koulussa, opeteltiin kirjoista
hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:hei haloo, eihän se nyt niin kamalaa ole jos oikealla tapaa asennoituu asiaan ja vanhemmatkin auttaa, eli yhdessä katsotaan alkukesästä kunkin kasvin kukkimisaika (silloinhan sen helpommin toisista erottaa) ja kasvupaikat. Miten niitä kasveja muuten oppisi jos ei luonnossa??? Vai eikö tarvitse nykyään enää osata?
jokos sääkin äiti40++ kirjoittelet harmaana?
Eipäs ole tarvinnut kerätä kasveja kun olin koulussa, opeteltiin kirjoista
en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
minä olen tuleva äiti 30miinusmiinus, joka aikoo tukea ja auttaa lastaan kaikenlaisissa koulutehtävissä ja tehdä oppimisesta omalta osaltaan hauskaa.![]()
ja olisin mielelläni kerännyt kasvion peruskoulussa, jotta tuntisin nyt kasvit paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pojan piti kanssa kerätä, prässätä ja liimata vihkoon, mutta nimet piti olla vaan suomeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
minä olen tuleva äiti 30miinusmiinus, joka aikoo tukea ja auttaa lastaan kaikenlaisissa koulutehtävissä ja tehdä oppimisesta omalta osaltaan hauskaa.![]()
ja olisin mielelläni kerännyt kasvion peruskoulussa, jotta tuntisin nyt kasvit paremmin.
siis TULEVA äiti...ei vielä yhtään lasta, saati koululaista?
No juu jokainenhan on maailman paras, osaavin ja lastaan kannustavin äiti siihen asti kunnes on oikeasti äiti= ei se äitinä olo välttämättä ole sellaista kuin on luullut
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
No juu jokainenhan on maailman paras, osaavin ja lastaan kannustavin äiti siihen asti kunnes on oikeasti äiti= ei se äitinä olo välttämättä ole sellaista kuin on luullut
ei ole, mutta myös äitinä voi tehdä kivoja asioita ja ajatella ne kivoina. se on asenteesta kiinni! Minusta ainakin on kivaa liikkua luonnossa ja toivonkin että nuo nuorimmat lapseni saa/joutuu ihan koulussa kasveja keräämään niin voin itsekin kokeilla niiden tunnistamista vielä =)
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
ei ole, mutta myös äitinä voi tehdä kivoja asioita ja ajatella ne kivoina. se on asenteesta kiinni! Minusta ainakin on kivaa liikkua luonnossa ja toivonkin että nuo nuorimmat lapseni saa/joutuu ihan koulussa kasveja keräämään niin voin itsekin kokeilla niiden tunnistamista vielä =)
voihan pläähhhhhhhhh!
siis vaikka kuinka ollaan samaa ikäluokkaa, saan näppylöitä joka kerta kun alan puheisiin sun kanssasi...paras vaieta
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
käsittääkseni keskustelun aihe ei ole "öhömin kyvykkyys äitinä", vaan se, onko kasvion kerääminen kesäajalla hyvä vai huono asia. tässä ei myöskään keskustella sinun taidoistasi äitinä, joten turha vetää herneitä nenään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:hyvinkin voi ajatella, mutta tuntui niin tutun kuivakkaalta tuo tekstiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en kirjoittanut harmaana. Joku muukin voi vaan ajatella samalla tapaa kuin minä
voihan pläähhhhhhhhh!
siis vaikka kuinka ollaan samaa ikäluokkaa, saan näppylöitä joka kerta kun alan puheisiin sun kanssasi...paras vaieta
jätä nikit lukematta, lue pelkkä asia, niin minäkin teen. En minä ainakaan jaksa pitää mitään kirjaa siitä mitä kukin on joskus sanonut ja sillä periaatteella olla karvat pystyssä joka kerta kun tämä henkilö avaa suunsa.
asiat asioina ja ota kesä kevyesti. ethän se ollut sinä joka joutui niitä kasveja keräämään vai kuinka? Ja ajattelepas jos lapsesi oikeasti tuleekin tykkäämään kasvien keruusta! anna heidän kerätä ja nauttia tuollaisesta toisenlaisesta oppimistavasta kuivan kirjojen pänttäämisen sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Kyllä niiden kasvien keräämisen luulisi onnistuvan muulloinkin kuin lomalla, ei se koulu nyt kuitenkaan talvella ala joten koko syksy olisi aikaa tehdä niitä koulutehtäviä ettei lomalla tarvitse. Miksi ihmeessä sen systeemin pitää olla valmis koulun alkaessa?