Sanokaa mitä mä teen asian suhteen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
mulla meni tänään totaalisesti hermot ihmiseen jonka kanssa teen töitä
ja tänään sille vähän älähdin että lopeta jo hyvä ihminen toi jankutus ja käytä omaa järkeäs..no se otti palkon nenään ja tuskin puhuu mulle enää ollenkaan..
Olen siis ollut 2 viikkoa tossa töissä ja sie oli työntekijä joka on ollut mua ennen sie töissä puolivuotta..noh menin sinne niin se alko kyseleen miten mikäkin tehdään,myötäilee ei mitään omaa tahtoa esim jos sanoisin et pese vessa hammasharjalla varmaan pesis..sitten sanoin siitäkin että voiko lopettaa noi katoamis temput,esim ollaan jotain hommaa tekemässä se katoaa mitään sanomatta ja välistä joutuu ettiin ja kun löytää niin se on puhumassa puhelimeen eilen esim soitteli jostain housuista kauppohin yms..mä nyt vaan en tiedä mitä mun pitää tehdä,pyytää anteeksi niinkö?

Nyt turvaat oman selustasi. Puhut kaikki nämä esimiehellesi ennen kuin työkaverisi menee "kantelemaan" sinusta. Hän ei ehkä olisi ihan rehellinen puhuessasi sinusta pomolle. Sinun työpaikkasi kuulostaa sille kuin se olisi vaarassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Nyt turvaat oman selustasi. Puhut kaikki nämä esimiehellesi ennen kuin työkaverisi menee "kantelemaan" sinusta. Hän ei ehkä olisi ihan rehellinen puhuessasi sinusta pomolle. Sinun työpaikkasi kuulostaa sille kuin se olisi vaarassa.

Minulta siis loppuu soppari joka tapauksessa kuulopussa ja on kysytty jatkoa mutta en tiedä kun tulossa se leikkaus yms..
Kyseessä vielä 50 nainen joka hakee kuitenkin muita töitä kokoajan(tullut huomattua kun käy soittamassa paikkoihin)
meinasin käydä kysäseen työnantajalta että mitä minun pitää tehdä mutta tuntuu jotenkin kantelulta toista kohtaa...
Tässä piti ottaa yhdestä vanhuksen huoneesta vessapaperit+käsipaperit pois niin se oli nakannut ne roskiin mistä kaivelin pois..
en mie tiiä nyt se ainakaa jankuta mutta eipä sitten puhu mitään muutakaan :/

Yhteistyössä