Sanokaa minulle mitä tämä tarkoittaa...En vain tajunnut pointtia...Tuttu ei ole vuoteen pitänyt yhteyttä...Nyt laittoi viestin...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vastasin siihen kymmenisen tuntia sitten...Sen jälkeen ei ole tyypistä taaskaan kuulunut mitään...? :eek:

Outoa minusta, mutta kai minä en vaan tajua,,,mikä pointti kysellä vuoden jälkeen kuulumisia ja kun toinen vastaa ja kyselee vastakuulumisia, tyyppi ei vastaakaan...?
 
..
Mä en ainakaan aina vastaa viesteihin heti. Joskus seuraavana päivänäkin vasta. Ei siinä mun mielestä oo mitään outoa. Eikä silti "tarkoita" mitään. On paljon kaikkea tekemistä ei sitä välttämättä jouda heti jos tulee jotain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä en ainakaan aina vastaa viesteihin heti. Joskus seuraavana päivänäkin vasta. Ei siinä mun mielestä oo mitään outoa. Eikä silti "tarkoita" mitään. On paljon kaikkea tekemistä ei sitä välttämättä jouda heti jos tulee jotain..
En myöskään minä. Joskus saattaa menää päiviäkin että vastaan. On niin paljon muutakin tekemistä, ja mä tykkään vastata viesteihin ajatuksen kanssa, sopivalla hetkellä. Ja sellaista hetkeä ei välttämättä löydy heti kun jaloissa pyörii seitsemän mukeloa. Ja illalla kun nukkuvat, pää on monesti niin tyhjä että siirrän vastaamista suosiolla.

 
vieras
Mulle kanssa yksi vuosien takainen tuttu laittoi 3 viikkoa sitten viestiä mitä kuuluu t: se ja se.
Vastasin ja kysyin kanssa jotain mutta vastausta ei ole tullut.
Miksi kysyä jos ei itse vastaa mitään enää takaisin?
 
yrppe-65
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle kanssa yksi vuosien takainen tuttu laittoi 3 viikkoa sitten viestiä mitä kuuluu t: se ja se.
Vastasin ja kysyin kanssa jotain mutta vastausta ei ole tullut.
Miksi kysyä jos ei itse vastaa mitään enää takaisin?


Jos sunkin tuttus oli humalassa?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yrppe-65:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle kanssa yksi vuosien takainen tuttu laittoi 3 viikkoa sitten viestiä mitä kuuluu t: se ja se.
Vastasin ja kysyin kanssa jotain mutta vastausta ei ole tullut.
Miksi kysyä jos ei itse vastaa mitään enää takaisin?


Jos sunkin tuttus oli humalassa?
Niin,en tiedä.

 
jokunen
Mun "kaveri" (entinen paras ystävä) tekee samaa.. Ensin ei kuulu esim. vuoteen mitään, ei vastaa puhelimeen ym. Sitten laittaa tyyliin viestin "Moi, mitä kuuluu pitkästä aikaa? Nähdäänkö ensiviikolla? Mennään vaikka kahville .. plaaplaaplaa" Ja kun vastaan viestiin, saattaa vierähtää taas toinen vuosi ennen kuin tyypistä taas kuuluu. Ellen törmää häneen esim. sattumalta kaupassa. Joskus ehditään jo sopia aikakin kun hän tulisi vaikka käymään, laitan kahvit valmiiksi jne. eikä neitosta koskaan sitten kuulukkaan.
 
LLKKJJ
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
Mun "kaveri" (entinen paras ystävä) tekee samaa.. Ensin ei kuulu esim. vuoteen mitään, ei vastaa puhelimeen ym. Sitten laittaa tyyliin viestin "Moi, mitä kuuluu pitkästä aikaa? Nähdäänkö ensiviikolla? Mennään vaikka kahville .. plaaplaaplaa" Ja kun vastaan viestiin, saattaa vierähtää taas toinen vuosi ennen kuin tyypistä taas kuuluu. Ellen törmää häneen esim. sattumalta kaupassa. Joskus ehditään jo sopia aikakin kun hän tulisi vaikka käymään, laitan kahvit valmiiksi jne. eikä neitosta koskaan sitten kuulukkaan.
Anna ymmärtää et sul on pullo kotonasi niin taatusti tulee.
 

Yhteistyössä