S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua harmittaa, kun ennen pidin savannaa hyvänä tyyppinä ja nyt oon huomannut että hän onkin yksinkertainen ja köyhä sielunelämältään, kun pitää koko ajan ostaa, ostaa ja ostaa. Tekeekö se materiaali sitten onnelliseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua harmittaa, kun ennen pidin savannaa hyvänä tyyppinä ja nyt oon huomannut että hän onkin yksinkertainen ja köyhä sielunelämältään, kun pitää koko ajan ostaa, ostaa ja ostaa. Tekeekö se materiaali sitten onnelliseksi?
Hah,miten se sulle kuulu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua harmittaa, kun ennen pidin savannaa hyvänä tyyppinä ja nyt oon huomannut että hän onkin yksinkertainen ja köyhä sielunelämältään, kun pitää koko ajan ostaa, ostaa ja ostaa. Tekeekö se materiaali sitten onnelliseksi?
Ei kuulukaan, mutta kunhan mainitsin että arvotus on miinuksella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua harmittaa, kun ennen pidin savannaa hyvänä tyyppinä ja nyt oon huomannut että hän onkin yksinkertainen ja köyhä sielunelämältään, kun pitää koko ajan ostaa, ostaa ja ostaa. Tekeekö se materiaali sitten onnelliseksi?
Ei kuulukaan, mutta kunhan mainitsin että arvotus on miinuksella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata myydä vielä. Muutaman vuoden päästä saa varmasti paremmin rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Ai mä en tienny et noi on noin kalliitaMä oon saanu 2 lahjaksi ja molemmat on jossain kaapin pohjalla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja raisa g.:Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Ai mä en tienny et noi on noin kalliitaMä oon saanu 2 lahjaksi ja molemmat on jossain kaapin pohjalla :ashamed:
Onnex toi Savanna tietää arvoja ja sill on rahaa aina ostaa kaikkee kivaa, voi ku mäki oisin niin kuin se!
Raisa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Uuten maksaa n. 50? ja se on just sen arvonen, mitä joku on siitä valmis maksamaan. Niinhän ne keräilytuotteiden hinnat määräytyy...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Uuten maksaa n. 50? ja se on just sen arvonen, mitä joku on siitä valmis maksamaan. Niinhän ne keräilytuotteiden hinnat määräytyy...
Kivamä sain sen kolmella eurolla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/X500480&MainLevel=arabia&SubLevel=sisustus&ThirdLevel=seinalautaset
täällä ainakin 2007 maksaa noin paljon
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Uuten maksaa n. 50? ja se on just sen arvonen, mitä joku on siitä valmis maksamaan. Niinhän ne keräilytuotteiden hinnat määräytyy...
Kivamä sain sen kolmella eurolla
![]()
Oikeesti kun se ei oo uus ja vielä myynnissä niin sen arvo ei oo tuo sama kuin uuden, sit on eri juttu kun valmistus lopetetaan ja joku keräilijä sen haluaa. Valitettasti näin.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/X500480&MainLevel=arabia&SubLevel=sisustus&ThirdLevel=seinalautaset
täällä ainakin 2007 maksaa noin paljon
Niin miksi sitten tulit moista kysymään jos tiesit vastauksen? ;D halusit vain taas esitellä mitä kotoa löytyy ;D nolo olet!