Sanokaa joku erikoinen nimi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Josta pidätte ja jonka voisitte antaa lapsellenne? Ja joku mikä on ihan kamala.. Nämä on nyt tytön nimiä mutta jos joskus tyttölapsen saisin niin nimi olis ehdottomasti Melodia, se on niin kaunis =) Ja kamaluus olis Pipariina :o

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Isla on kaunis. Kamalaa nimeä ei olekaan, mutta on kyllä paljon sellaisia, mitä en lapselleni antaisi.

Isla, onpa nätti, en oo ikinä kuullukkaan =) Tarkotin kamalalla nimenomaan jotain mistä ei itse pidä, en halua loukata ketään =)

Mun mielestä Sointu on aina ollu kaunis nimi, mutta ei meidän tytöille käy kun kaikki nimet alkaa samalla kirjaimella, eikä se oo S.
Kauhistus on ehkä Ursula. En tiedä miks. Se on jotenki sellainen rumankaunis nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Isla on kaunis. Kamalaa nimeä ei olekaan, mutta on kyllä paljon sellaisia, mitä en lapselleni antaisi.

Isla, onpa nätti, en oo ikinä kuullukkaan =) Tarkotin kamalalla nimenomaan jotain mistä ei itse pidä, en halua loukata ketään =)

No vaikka Blondiina.

Luciferia :heart: Tiedän mitä tulee mieleen, mutta on vaan niin kaunis nimi miusta. Tuskin saa edes antaa tuota nimeä lapselle...

Isla ja Ylva on myös ihania :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Luciferia :heart: Tiedän mitä tulee mieleen, mutta on vaan niin kaunis nimi miusta. Tuskin saa edes antaa tuota nimeä lapselle...

Isla ja Ylva on myös ihania :heart:

Jos Wolferiinan saa niin miksi ei tuota =) Kyllä kai ne aika erikoisia hyväksyy nykyään..

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pidän nimestä fanny :) :heart:
en antais nimeks orkkulia :D vaik on toi pipariinakin aika paha :laugh:

musta kanssa fanny on ihana mut tassa maassa en vois kuvitellakaan antavani sita nimeksi. tarkoittaa meinaan v***ua :/

siksi en minäkään antaisi, en edes Suomessa :whistle: vaikka ei se kamala olekaan.

kaunis nimi on Meea. ja Merit. en tiiä sitten, nuo olisi mun ehdotukset jos pikkukakkonen on tyttö.
on monta nimeä mitä en lapselle antaisi mutta en mä niitä tässä jaksa alkaa luetella (paitsi tuo Fanny).

musta kanssa fanny on ihana mut tassa maassa en vois kuvitellakaan antavani sita nimeksi. tarkoittaa meinaan v***ua :/

Fanny tarkoittaa kylla ennemminkin peppua, pyllya...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei ainakaan englannissa

Minua on alkanut viime aikoina kovasti viehättämään sellaiset nimet kuin Lahja, Lempi, Rauha, Sulo, Aarre, Armas jne. Siis sellaiset nimet, joissa on hyvin vahva tunnepitoinen merkitys liittyen syntyneeseen lapseen. Jos nyt olisi ajankohtainen asia nimen keksiminen omalle lapselle, en ole varma, olisiko minulla kuitenkaan rohkeutta laittaa lapselle tuollaisia nimiä. Mutta ajatus tuollaisesta nimestä on äärimmäisen kiehtova. =)

no enpä ole enne kuullu että se tollasta tarkoittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:

no enpä ole enne kuullu että se tollasta tarkoittaa...

briteis fanny tarkoittaa pussya ja idioottia.. amerikoissa peppua.. australiassa kans pussya..

Yhteistyössä