elokuvan nimi hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyth otti ohora leipä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyth otti ohora leipä

Vieras
elikkäs olis leffan nimi hukassa juoni olis jotteenki tälleen

" mies muistaakseni pettää tyttöystävää ja nämä eroaa ja tyttö tarvitsee alivuokralaisen ja löytää suurinpiirtein saman ikäisen tytön kämppäkaveriksi joka sit paljastuu psykoopaatiksi alkaa matkimaan tätä, leikkaa hiuksetki samanlaiseksi esiintyy hänenä ja nämä ottavat koiran´pennun jonka tämä tiputtaa parvekkeelta alas laittaa syyksi ettei parvekkeen kaidetta oltukkaa korjattu (muistaakseni), välit lämpenevät ex miehen kanssa ja tämä kämppäkaveri tulloo mustasukkaseksi siitä esiintyy tyttöystävänä ja käy panemasa tätä exmiestä ja tappaa sit korkokengällä tämän miehen

saikohan tästä mittään selekoa en tiedä mut tää leffan nimi ois hakusessa en saa mieleen millään enkä muista näyttelijoiden nimiä jos joku hokaa tän leffan josta on kyse ni please kertokeehan vaivannu jo viikon mieltäni

Mä en voi mitään sille et tosta nousee mulle aina mieleen se kun olin nuori tyttönen vielä silloin, murrosiän mylleryksessä ja isosisko kävi kyseisen elokuvan katsomassa elokuvateatterissa ja kun se kotiutui ja näytti leffalippuaan, niin hitsi sitä ujon ja nolon kikatuksen määrää.. Leffan nimi kun on niin pitkä ja lippuun oli mahtunut vain teksti Nuori naimaton nai.

Yhteistyössä