Mulla on ihan järjetön kammo nyt tähän märkärupeen. Kuopuksella siis todettiin tänään, tosin lievänä. Nyt mä sit kyttään omaa ja esikoisen kroppaa ja kuopusta myös, että leviääkö. Pyyhkeet on pesty ja vaihdettu, samoin petivaatteet. Otettiin hyvät suihkut ja laitoin potilaalle sitä antibioottisalvaa.
Silti mulla on koko ajan sellainen epämiellyttävä joka paikan kutina päällä :/
Pelottaa, että tänne jää johonki niitä pöpöjä vaik on kuin varovainen ja vaikka näppyjä on vaan muutama eikä ne edes eritä visvaa. Mua vaan niin ällöttää tää koko homma...
Että sanokaas mulle vaahtoanko turhaan? Mies saa varmaan pian hepulin tästä vatvomisesta
Mä suunnilleen oon tilaamassa hevoskuormaa antibiootteja koko porukalle ja jotain "tuholaistorjujaa" desinfioimaan kämpän
Silti mulla on koko ajan sellainen epämiellyttävä joka paikan kutina päällä :/
Pelottaa, että tänne jää johonki niitä pöpöjä vaik on kuin varovainen ja vaikka näppyjä on vaan muutama eikä ne edes eritä visvaa. Mua vaan niin ällöttää tää koko homma...
Että sanokaas mulle vaahtoanko turhaan? Mies saa varmaan pian hepulin tästä vatvomisesta
Mä suunnilleen oon tilaamassa hevoskuormaa antibiootteja koko porukalle ja jotain "tuholaistorjujaa" desinfioimaan kämpän