Sanokaa hei mulle et oon tyhmä jne.

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mulla on ihan järjetön kammo nyt tähän märkärupeen. Kuopuksella siis todettiin tänään, tosin lievänä. Nyt mä sit kyttään omaa ja esikoisen kroppaa ja kuopusta myös, että leviääkö. Pyyhkeet on pesty ja vaihdettu, samoin petivaatteet. Otettiin hyvät suihkut ja laitoin potilaalle sitä antibioottisalvaa.

Silti mulla on koko ajan sellainen epämiellyttävä joka paikan kutina päällä :/
Pelottaa, että tänne jää johonki niitä pöpöjä vaik on kuin varovainen ja vaikka näppyjä on vaan muutama eikä ne edes eritä visvaa. Mua vaan niin ällöttää tää koko homma...

Että sanokaas mulle vaahtoanko turhaan? Mies saa varmaan pian hepulin tästä vatvomisesta :D

Mä suunnilleen oon tilaamassa hevoskuormaa antibiootteja koko porukalle ja jotain "tuholaistorjujaa" desinfioimaan kämpän :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
samat oli fiilikset kun esikoisella oli kihomatoja :x

No veditkö miten överit noiden puhtaus- ja siivoushommien kanssa?

siivosin kuin hullu....kaupasta hain säkillisen pesuaineita ja kloriittia yms. ja pesin ja puunasin kädet verillä...taisin vaihtaa petivaatteetkin jonkun aikaa joka päivä :snotty:

mulla oli itsellä se joskus 11 vuotta sitten ja olin juuri alkanut seurustelemaan mieheni kanssa ja tietysti häpesin sitä ihan julmetusti kun koko toinen puoli naamasta märki. mutta tämä minun ihanaiseni suukotteli tuota poskea ja vakuutti ettei se hälle tuu. eli uskon että psykologialla on tämänkin kanssa tekemistä eli päättää ettei se tule niin ei se tule =)

Yhteistyössä