Sanokaa että se ei ole mahdollista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
Enhän mä ole raskaana, enhän?!

Muutamana päivänä nyt olen huomannut mahassa erikoisia tuntemuksia. Siis sellaisia tökkäisyjä ja muljauksia jotka tuntuu ihan samalta kun vauvan ekat liikkeet.

Mut mähän olen syönyt pillerit ihan niinku pitääkin. Mullahan tulee menkat, ihan runsaina ja vähän ylipitkinä.

Enhän mä raskaana ole, enhän? Meillä on ennestään kaksi poikaa, vuoden ikäerolla. En kyllä jaksaisi hoitaa kolmea niin pientä. Miettikää nyt, 2v, 1v ja vauva. Mieskin tekee pitkää päivää joten paljon saan olla lasten kanssa yksin.

Ja voisko se vauva ylipäätään olla kunnossa. Mähän olen syönyt pillereitä monta kuukautta, polttanut tupakkaa ja juonut alkoholiakin :/

Ja niille jotka tulee ainoastaan toteamaan että tee testi, niin aion kyllä ostaa heti kun kauppaan pääsen.

ne muljahdukset on todennäköisesti suolen liikkeitä/lihasnykäisyjä jotka oikeesti tuntuu ihan kuin vauva potkisi, mullakin niitä on ja tulee ihan skitso olo :D
Mutta toki sun kannattaa testi tehdä jos yhtään epäilet enemmälti

niin.. mäkin toivon että ne on vaan kaasuja ja muita suolen kikkailuja..
mutta. aloin miettimään, niin mulla oli muutamia viikkoja sitten semmoinen vaihe, että ihmettelin kun koko ajan vaan paleli ja väsytti, sitä kesti useamman viikon. ajattelin sillon, että se on varmaan tää syksyn pimeä aika mikä väsyttää ja näin, mutta... nyt en voi olla ajattelematta että entä jos?

kummassakaan raskaudessa mulla ei ollut ihmeemmin huono olo, olin vaan ihan mielettömän väsynyt ja suunnilleen jäässä vaikka sisällä oli 23 astetta ja kuljin pitkissä vaatteissa ja villasukissa... vähän pistää jännääämään.

Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
mutta jos olisit raskaana niin raskaus olisi noin puolessa välissä koska liikkeitä tunnet....eikö ole mitään muita oireita? jos masua painelee tunnetko siellä mitään ylimääräistä?

Niin, jossain 15 viikolla sen pitäisi vähintään olla, jossain 15-16 viikolla viimeksi tunsin ekat semmoiset elohiirimäiset nykimiset.
Mutta eilen illalla koitin painella mahaa, enkä kyllä oikein mitään tuntenut. Vähäsen se tuolta alavatsalta niinku pömpötti mutta sehän nyt ei sinänsä mitään meinaa.

Luulisin kyllä että maha olisi jo kasvanut jos siellä vauva olisi.
Tosin pari päivää sitten kun vedin takin niskaan kun lähdin kauppaan, niin totesin ukolle että oon varmaan lihonnut kun alin nappi ei meinaa ylttää kiinni kunnolla :/

Ihan sekopäinen olo. Kun toisaalta tuntuu tyhmältä edes ajatella tällästä, mutta toisaalta taas, niin monta yhteensattumaa....

miulla oli menkat kesällä viimeks, elokuun neljäs rask. testi labrassa näytti negaa.

silti nyt tuntuu muljahduksia, tärinöitä ja palelee ja oon ihan samoilla oireilla kuin viidesti aikaisemminkin.

ja supistaakin :/ ja kuitenkaan en tiedä varmaksi nyt sanoa juuta enkä jaata.

kun labra näytii negaa, niin testailen uuden vuoden jälkeen uudelleen jos menkat siis pysyy pois.

ja jaksaminen on ääri rajoilla. JOS nyt kävis harkittu vahinko, niin rakastaisin sitä sata varmasti yhtä paljon kuin näitä muitakin :heart:

Yhteistyössä