Ihanaa kun ei ole sitä mahaa enää! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PuoliQ

Jäsen
03.10.2006
747
0
16
Raskaana olo ei kyllä ole mun juttu. Mä olen vieläkin joka päivä iloinen, että mä pääsin siitä mahasta eroon (synnytyksestä 2,5kk). Mähän mahunkin vaikka minne! :D
Mä jäin joskus Siwassakin hyllyn ja leipäkärryn väliin jumiin, kun poika karkasi ja yritin perässä pysyä. On se vaan kivaa olla kaposampi... =)
Nyt vaihtamaan petivaatteita pojan sänkyyn! (minne oli raskaana ihan turha edes yrittää, kerrossänky... ;) )

älä puhu :snotty: ei tän mahan kanssa mitään mut nää nivuset ei tarvis ihan näin kipeinä olla, ku käveleminen SATTUU |O aamusta lähtien oon onneks saanu maata sängyssä mutta kohta mies lähtee iltavuoroon ni on koko ilta jaksettava ol ylhäällä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
älä puhu :snotty: ei tän mahan kanssa mitään mut nää nivuset ei tarvis ihan näin kipeinä olla, ku käveleminen SATTUU |O aamusta lähtien oon onneks saanu maata sängyssä mutta kohta mies lähtee iltavuoroon ni on koko ilta jaksettava ol ylhäällä :/

Pakko sanoa, että ei kyllä käy kateeksi... :D :whistle:
Tuoreessa muistissa vielä... =)

PuoliQ:n kanssa samaa mieltä!
Vaikka raskauskiloja vielä reippaasti onkin, 4vkoa synnytyksestä, mutta ei enää sitä isoa uloketta tossa :D
Pystyy kumartelemaan ja kaikkea kivaa mitä ei vielä vähän aikaa sit onnistunu millään.
Voi auttaa isompia pukemisessa yms...

Yhteistyössä