sanoisinko että outoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Öö nyt meni vähän yli. Anoppini on aina ollut sellaista tyyppiä että naiset tekevät kaiken kotona ja miehet vain ja ainoastaan käyvät töissä jne jne... Ja vaikka kukaan lapsista ei asu kotona, viimeinenkin muutti syksyllä, niin hän aina soittelee ja varaa lapsilleen lääkäriajat, täyttelee niiden lappuset ja vie ne kelaan/työpaikalle tai minne pitääkään viedä.

No, minä olen siis tietenin sitten naimisissa anoppini pojan kanssa ja meillä on kaksi lastakin. Mies käy töissä ja minä olen äitiyslomalla. Mieheni oli ääneen anoppilassa ihmetellyt veroprosenttiaan jossa oli jotain häikkää ja eräänä päivänä sitten anoppi soitti minulle. "Jospa sä vaikka soittaisit sinne verotoimistoon ja hoitaisit tuon asian? Ei se **** kuitenkaan saa sinne soitettua..". Siis häh?! Ja mieheni kyllä tulee siihen aikaan töistä että verotoimistoon kerkeisi itsekin soittaa... Menin niin hämilleni etten saanut oikein mitään sanottua. Mutta siis aikuinen mies ei muka itse pysty anoppini mielestä soittamaaan mihinkään? No eipä tuolla tavalla opikaan mitään tekemään itse jos kaikki tehdään puolesta! Haloo.

Äidit :D
Meillä anoppi sanoi seurustelumme alkutaipaleella että teet kyllä ihmeen jos saat poikani opetettua kaikkiruokaiseksi ja ottamaan jopa salaattia ja juomaan kahvia.
Olin aika :O
Ensimmäisillä treffeillä mies joi kahvia ja aina minun luonani hän jopa keitti itse kahvitkin :D Samoin mitään ruokaa ei ole jättänyt syömättä ja aina on ottanut sitä salaattiakin :D Jopa vieläkin 10v jälkeenkin ;)

Anoppi sitten kerran joulupöydässä totesi,
-Olet sinä vaan aika ihmeen tehnyt kun minun poika ottaa salaattia

:D ne äidit, kun ne kuvittelee että se poika on vieläkin joku 3v joka ei ole suostunut syömään jotakin tai juomaan lapsena edes kahvia

anoppi on aivan liikaa elänyt elämäänsä vain lastensa kautta. Oisko jo viimein aika vihjasta, että alahan hankkia se omakin elämä ja anna toisten elää omaansa.

Yhteistyössä