sanoin eilen miehelle että saan alkaa nyt pihtailla seksiä kun hoitovapaa loppuu eikä mies enää elätä mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäitii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäitii

Vieras
Mun ei tarvi enää suostua joka päivä seksiin koska en oo miehelle mitään velkaa. Illalla sitten seksin jälkeen mies ehdotti että voisin jäädä kotiin kuopuksen kouluun menoon asti :D Ei mun tarvi töihin mennä jos en haluu.

Erittäin terveeltä. Me ollaan aika huumorintajuisia ihmisiä:D Ymmärrätkö sinä sellaista ollenkaan? Ja tosiaan aion jäädä kotiin toistaiseksi vaikka kuopus täyttääkin kolme kerta se miehelle sopii. Ja vauvan yrityskin on käynnissä.

Erittäin terveeltä. Me ollaan aika huumorintajuisia ihmisiä:D Ymmärrätkö sinä sellaista ollenkaan? Ja tosiaan aion jäädä kotiin toistaiseksi vaikka kuopus täyttääkin kolme kerta se miehelle sopii. Ja vauvan yrityskin on käynnissä.

En itse kyllä näe tässä huumorintajua, vaan seksin esineellistämistä ja käyttöä vallanvälineenä. Kyllä minullakin mies ehdotti, että olisin kotona siihen asti, kun lapsi lähtee eskariin, mutta ei siinä keskustelussa seksillä rahastettu.

Harvinaisen kummallinen huumorintaju sinulla. Tai no onhan se naurettavaa että joku on on prostituoitunua omassa kodissa. Niillehän seksistä maksetaan.

Luojan kiitos oma parisuhde on terveellä pohjalla. Ja miehelläkin oikeus olla lasten kanssa kotona - eikä vaan työjuhtana. Kovasti tuo onkin nauttinut vanhempain vapaasta. Ja kiitos kysymästä, seksi on loistavaa, eikä maksullista pakkopullaa.

Yhteistyössä