Äh, piti jo alkaa jättämään tää foorumi, mutta pitää näköjään muistuttaa menneistä.No ei. Se liioittelee sitä mitä sanon ja käyttää sitä, että olen nähnyt laittamia kuviaan, vedenpitävinä todisteina vaikkeivat ne sitä ole.
Harmaille urputtajille tiedoksi että Ruusunen on kuvatodisteesta vahvistanut että ensinnäkin olen varttunut mies, siis 67 v, vaikka jotkut on epäili trollaavaksi naiseksi
No enpä tainnut sanoa että kuvat Anniesta ovat 100% vedenpitäviä mutta muistanet, kun kerroin jo viikkoja aiemmin, että minkävärisessä asussa Annie oli kun kuvasin häntä veden äärellä. Silloin haukuit sukkahousuvalintaa (mustat), mutta kuvan nähtyäsi kehuitkin kovasti kokonaisuutta (kenkiä myöten), ja olisit voinut ostaa itsellesikin samanlaisen
Eli jos ajatellaan todennäköisyyspohjalta, niin kaikki täsmäsi mitä olin ennakolta kertonut. Ei minulla ole mitään syytä ruveta poimimaan netistä joitain samantyylisiä kuvia aasialaisnaisista, ja huijata sinua. Sinullehan tuli myös mieleen joitain tietämiäsi paikkakuntia, jossa ne kuvat on otettu.
ps. tiesin että sinuun voi luottaa, etkä julkaise ihastuttavan Annien kuvia täällä