Sanna Marin ja uusi rakas kuhertelivat julkisella paikalla vaakatasossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanna, uhrituminen ei kannata. Se tekee sinusta vain epätoivoisen ja julkisuuden kipeän, keskenkasvuisen oloisen. Tässä kun on saanut seurata selkkauksiasi niin olen saanut vahvistusta käsitykselleni sinusta, että olet itsekeskeinen ja narsistisia piirteitä omaava tyttö. Naiseus vaatii aivan toisenlaista kypsyyttä, jota sinulla ei vielä ole. Vaikka jo lähes 40 vuotiaana luulisi olevan. Et ole enää pm etkä voi käskyttää toimittajia tahtosi alle. Itse olet julkisuudessa heilastellut miehen kanssa ja avoimesti vielä eli ota itse vastuu omista valinnoistasi. Olet julkinen virkahenkilö. Rivikansanedustajana silti selkkauksesi vielä näyttää rahvasta väkeä kiinnostavan.
Ei auta itku markkinoilla tyttö.

Sannulin kokkelikaverit pisti bilevideot jakoon. Hyviä luottoystäviä sulla Santsu. Kaverit kertoo paljon ihmisestä. Ei kannata käyttää huumeita. Aivot kärsii. Sullakin kärsinyt. Luulet että julkisuus on sua varten ja vaan silloin kun sulle sopii. Ei edes 12 vuotias ajattele noin.
Kenenköhän aivot tässä on kärsinyt jos kuvittelet Sannan lukevan kirjoituksiasi?

Sanna, uhrituminen ei kannata. Se tekee sinusta vain epätoivoisen ja julkisuuden kipeän, keskenkasvuisen oloisen. Tässä kun on saanut seurata selkkauksiasi niin olen saanut vahvistusta käsitykselleni sinusta, että olet itsekeskeinen ja narsistisia piirteitä omaava tyttö. Naiseus vaatii aivan toisenlaista kypsyyttä, jota sinulla ei vielä ole. Vaikka jo lähes 40 vuotiaana luulisi olevan. Et ole enää pm etkä voi käskyttää toimittajia tahtosi alle. Itse olet julkisuudessa heilastellut miehen kanssa ja avoimesti vielä eli ota itse vastuu omista valinnoistasi. Olet julkinen virkahenkilö. Rivikansanedustajana silti selkkauksesi vielä näyttää rahvasta väkeä kiinnostavan.
Ei auta itku markkinoilla tyttö.
Onko Kaiku-rouva saanut itselleen stereot?

Sanna on miljoona kertaa parempi kuin te ja teidän persut. Ette koskaan tule olemaan hänen tasolla vaan olette alinta sakkia
👍 Hassua kun persut jäävät alakynteen he kaivavat esiin yhden kauppaketjun nimeä kantavan ketjun lohtukeinona.
Menkää hyvät ihmiset nukkumaan. Ne joiden palkka on riippuvainen Saksan kaupasta keksivät paremman tsemppauspaikan kuin tämän surkean mammapalstan.

Ei Saksa Marinille mitään kovapalkkaista pestiä halua antaa. Yhden pystin tais saada, sillä päästiin siitäkin vaivasta. Marin on uhka järjen käytölle. Meinas meidän hornetitkin antaa pois kaiken kukkuraksi.

Joo, ei oo Sannasta äiti-ihmiseksi.

Liki nelikymppinen Sanna elää kuin joku teinityttö.
Miten niin ei ole? Onko sinulla jotakin todisteita, että Sanna ei olis hyvä äiti?
Itse en tunne Sannaa, enkä tiedä millainen suhde hänellä on lapseensa.Tunnetko/tiedätkö sinä?

Mennäänköhän tässä nyt vähän liian pitkälle?🤔

Ettekö voisi jo lopettaa pyysi Sanna medialta.
Palstan valvoja voisi käydä päivittäin Sanna-ketjut läpi ja heittää ne roskakoriin.
Toki Sanna voi pyytää, että hänet jätettäisi rauhaan, ja, hyvien tapojen mukaista olisi toki jättää hänet rauhaan, mutta, hän on erittäin kiinnostava henkilö ja todella kovaa valuuttaa lehdille.
Lisäksi, yleisillä paikoilla kuvaaminen ei ole kiellettyä.

Mitä se teille kuuluu? Sanna on tosi kaunis ja ei ihme, että miehiä pyörii ympärillä. Hän on myös tyylikäs. Vaate kuin vaate istuu kauniisti ja tyylikkäästi. Keskustan pj on näköjään kesälomalla lihonut. Kaikista ei saa hoikkaa vaikka nälkää näkisi, jos on pyknikko tyyppi. Ihanaa kun Sanna sai kansainvälisen tehtävän ja palkka huhujen mukaan 200.000€. Ymmärrän kateelliset reaktiot. Ei hän nyt olisikaan kuulunut opposition rivikansanedustajaksi tavistallaajien joukkoon..

Mitä se teille kuuluu? Sanna on tosi kaunis ja ei ihme, että miehiä pyörii ympärillä. Hän on myös tyylikäs. Vaate kuin vaate istuu kauniisti ja tyylikkäästi. Keskustan pj on näköjään kesälomalla lihonut. Kaikista ei saa hoikkaa vaikka nälkää näkisi, jos on pyknikko tyyppi. Ihanaa kun Sanna sai kansainvälisen tehtävän ja palkka huhujen mukaan 200.000€. Ymmärrän kateelliset reaktiot. Ei hän nyt olisikaan kuulunut opposition rivikansanedustajaksi tavistallaajien joukkoon..
Katson Ylen Ykkösaamua. Petteri sanoi, että Sannan ero myönnetään.
Toivottavasti Sanna saa elää jatkossa rauhassa kotimaiselta medialta.
Suomessa on paljon tyrkkyjä, jotka hihkuvat innosta hoitaa linssiluteen hommaa.

Toivottavasti Sanna saa elää jatkossa rauhassa kotimaiselta medialta.
Suomessa on paljon tyrkkyjä, jotka hihkuvat innosta hoitaa linssiluteen hommaa.

Ei Sannaa kukaan pysty syrjäyttämään valtaistimeltaan 😆😆

Yhteistyössä