Sanna Marin ja uusi rakas kuhertelivat julkisella paikalla vaakatasossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
”Seiskan kuvat paljastavat, ettei ex-pääministeri ole mihinkään kadonnut. Umpirakastuneella puoluepomolla on ollut viime aikoina muuta ajateltavaa kuin hallituksen haukkuminen.

Sannan elämään on astunut uusi rakkaus.

Viime viikon sunnuntaina Sanna kuherteli pitkän ja komean miehen kanssa täysin avoimesti keskellä kirkasta päivää.

Sanna Marinin ja hänen belgialaisen demarikollegansa Conner Rousseaun välille on yritetty julkisuudessa viritellä romanttista värettä, mutta viimeistään nyt nuo vihjailut on osoitettu perättömiksi.

– Sannan kanssa kuherrellut mies ei missään tapauksessa ollut Conner, sillä Sanna ja mies puhuivat keskenään suomea, Seiskalle kerrotaan.

Helliä hetkiä kallioilla

Töölön kaupunginosassa hieraistiin silmiä, kun ex-pääministeri kuherteli vaakatasossa kultansa kanssa.

– Sanna lepäsi kalliolla selällään, ja mies hänen vieressään toisella kyljellään. Mies ja Sanna silittelivät toisiaan, ja lisäksi he pussailivat useaan kertaan.

– Sannan julkinen kuhertelu vaikutti siltä, että hän halusi tuoda suhteen julki, Seiskalle kerrotaan.”

Miehet vaihtuu Sannalla lennossa 😱

Seiska kesäkuussa

– Sanna ja mies tulivat erittäin hyvin toimeen, ja juttu luisti. Sanna nautti valkoviiniä ja mies joi olutta.

Nyt on noloa! Sanna Marinin käytös herätti huomiota

Pitkä tapaaminen
Juttu jatkuu ilmoituksen jälkeen

Ilmoitus päättyy
Seiskalle kerrotaan, ettei kaksikko piitannut muiden katseista.

– Sanna ja mies viihtyivät ravintolassa melkein kolme tuntia.

Silminnäkijän tulkinnan mukaan Sanna ja mies tunsivat toisensa entuudestaan.

– He juttelivat englanniksi, eikä mies puhunut suomea. Näytti siltä, että heillä oli todella hauskaa yhdessä. Molemmat naureskelivat ja juttelivat paljon.

Olen sitten "palstan yökötys", ihan sama mulle, mutta...

Ei se sitten Emmaa pistä ETUSIJALLE missään vaiheessa! :mad: Ei tosin Markuskaan.
2-3 kk ja uus äijä jo!!

Olis ees vuoden ajan Emman kans kaksin, mutta ei se ilkeä. Koska eihän Sanna The Winner voi jäädä Markukselle kakkoseksi. Kummankin pitää kilpailla.

Sanna on kolakka, ontto, nykyajan tuote. Se kuva vahvistuu mulla koko ajan.

No, tällaista kukasta kukkaan -lentelyä vasurit varmaan rakastaa...

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Olen sitten "palstan yökötys", ihan sama mulle, mutta...

Ei se sitten Emmaa pistä ETUSIJALLE missään vaiheessa! Ei tosin Markuskaan.
2-3 kk ja uus äijä jo!!

Olis ees vuoden ajan Emman kans kaksin, mutta ei se ilkeä. Koska eihän Sanna The Winner voi jäädä Markukselle kakkoseksi. Kummankin pitää kilpailla.

Sanna on kolakka, ontto, nykyajan tuote. Se kuva vahvistuu mulla koko ajan.

No, tällaista kukasta kukkaan -lentelyä vasurit varmaan rakastaa...
Vasureilla kaikki tavara on yhteistä.

• Haha
Reactions: Echo
Mutta tää mun fiba on varmistunut: Sanna menee oma itse edellä. Äijäasiat, kaverit, urakin ehkä.

Sit vasta tulee pieni lapsi.

Sanna halusi muka pysyä poissa julkisuudesta...
Joku Seiskan apuri on ostanut itselleen pelit ja vehkeet kuin kunnon paparazzi.
Palstan yökötykset lienevät vähän aikaa kylläisiä Sanna-riepottelu-uutisoinnista.
Teillä oli pitkä piina kun Sanna oli kauan uutispimennossa.
Moni lapsistanne vaihtaisi ilomielin hieman reippaampaan äitiin.
Eilen taas veljeni soitti ja kyseli onko minulla uusi mies. Sanoin että ikäpolveni miehet on jo nähty. Ei niissä ole enää mitään ottamista. Ei minussa ole ainesta kehdonryöstäjäksi kuten esim. Madonna kykenee ja kehtaa terveytensa uhalla.
Eipä palstan Setiskään enää kirjoittele. Liika on liikaa ikämiehelle.
Voikaa hyvin ja purkakaa ikäviä luonteenpiirteitänne muillakin konsteilla kuin
surkeilla itsekehuillanne.

Joku Seiskan apuri on ostanut itselleen pelit ja vehkeet kuin kunnon paparazzi.
Palstan yökötykset lienevät vähän aikaa kylläisiä Sanna-riepottelu-uutisoinnista.
Teillä oli pitkä piina kun Sanna oli kauan uutispimennossa.
Moni lapsistanne vaihtaisi ilomielin hieman reippaampaan äitiin.
Eilen taas veljeni soitti ja kyseli onko minulla uusi mies. Sanoin että ikäpolveni miehet on jo nähty. Ei niissä ole enää mitään ottamista. Ei minussa ole ainesta kehdonryöstäjäksi kuten esim. Madonna kykenee ja kehtaa terveytensa uhalla.
Sannalla on aina, aina jokin yllätysmomentti tai jokin provokaatio mukana. Se rakastaa huomiota.

Näkeekö sitä kadulla kävelemässä tylsästi äitinsä kanssa, naispuolisen ystävänsä kanssa, tms. (Emman varjelemisen julkisuudelta ymmärrän)?
Ei, vaan aina on pakkomielle tehdä jotenkin erilailla kuin muut. Sit jos siitä jotkut sanoo, niin paheksutaan marttyyrina miksei saa tehdä kuten haluaa.

Sanna tasan tarkkaan tietää miten onnistuu ärsyttämään: loikoilee äijän kans kalliolla ku joku kanadanhanhi.

Tai hieroo kuppilassa jonkun äijän hartioita. Tai pistää semmoset vaatteet ylle että takuulla poikkeaa etiketistä.

Sannalla on aina, aina jokin yllätysmomentti tai jokin provokaatio mukana. Se rakastaa huomiota.

Näkeekö sitä kadulla kävelemässä tylsästi äitinsä kanssa, naispuolisen ystävänsä kanssa, tms. (Emman varjelemisen julkisuudelta ymmärrän)?
Ei, vaan aina on pakkomielle tehdä jotenkin erilailla kuin muut. Sit jos siitä jotkut sanoo, niin paheksutaan marttyyrina miksei saa tehdä kuten haluaa.

Sanna tasan tarkkaan tietää miten onnistuu ärsyttämään: loikoilee äijän kans kalliolla ku joku kanadanhanhi.

Tai hieroo kuppilassa jonkun äijän hartioita. Tai pistää semmoset vaatteet ylle että takuulla poikkeaa etiketistä.
Narsisti hakee ja elää huomiosta.

• Tykkää
Reactions: Echo

Arvasin Alepa että jo kaipaat meikäläisen tosielämän reginoita 👍
Kävi niin erikoisesti että sattuma johdatti meidät samaan kiinteistöön ja saman katon alle useammaksi vuorokaudeksi Annien kanssa. Mutta koska siellä oli muitakin niin eihän me voitu antautua kaipaamiimme suurimpiin elämän nautintoihin, päästiin sentään koskettelemaan toisiamme kun valvovia silmiä ei ollut pieniin hetkiin paikalla 🥰
Suruksesi voin kertoa että tein siellä myös todella fyysistä hommaa, kun tarvittiin apua siihen.

Sinun kyllä pitää hankkia silmälasit ikäsilmillesi jos väität etten enää ollenkaan kirjoittele.

Esim tämän eilen iltapäivällä:

”On kiva olla suosittu. Tänään thaikku Soriya kyseli, mitä teen nyt vkl. Olen vapaa, wink wink. Tapailen siis kahta ihqua tsainaa nykyisin 😍🥰😘

Alepasta voisi tulla inhimillinen ihminen jos ymmärtäisi nauttia miehisestä ”melasta”, mutta se vaihe on auttamattomasti ohi hänellä ikänsä takia, ja katkerana ihmisenä ilkeilee täällä jatkuvasti muille. Mustista harmaisiin.

Yhteistyössä