Sannan todellinen arvostus pohjalukemissa EU-päättäjien keskuudessa

vierailija
Tämä ketjun aloitus vahvistaa sen mitä olen aina ajatellut.
Palstahäirikkö tienaa härskisti leivän päälle särvintä huulensa lisäksi mustamaalaamalla entistä pääministeriämme.
Kerro hieman enemmän itsestäsi niin alamme antaa samalla mitalla takaisin.
Ehkä ap-jannulla otti luonnon päälle Sannan uusimmat postaukset. Olen aina ollut Obaman ihailija ja lukenut hänen vaimon kirjoittamia kirjoja.
Pysy osaamisalueellasi eli ala-ikäisten kaukoidän tyttöjen spämmäämisessä.
Jätä myös minut rauhaan. Jos olet fiksaantunut Anna-lehteen, sivuilla on juttua yllin kyllin.
 
Tämä ketjun aloitus vahvistaa sen mitä olen aina ajatellut.
Palstahäirikkö tienaa härskisti leivän päälle särvintä huulensa lisäksi mustamaalaamalla entistä pääministeriämme.
Kerro hieman enemmän itsestäsi niin alamme antaa samalla mitalla takaisin.
Ehkä ap-jannulla otti luonnon päälle Sannan uusimmat postaukset. Olen aina ollut Obaman ihailija ja lukenut hänen vaimon kirjoittamia kirjoja.
Pysy osaamisalueellasi eli ala-ikäisten kaukoidän tyttöjen spämmäämisessä.
Jätä myös minut rauhaan. Jos olet fiksaantunut Anna-lehteen, sivuilla on juttua yllin kyllin.
Anna, kyllä tosiasioiden kertominen on minulle ihan vain harrastus. Tuo teksti oli suora lainaus Iltasanomilta, keneltä lehti mahtaa saada "särvintä" toimittajien lounaspöytään?

Miksi aina yhdistät katkerassa mielessäsi kauneuden ja hoikkuuden alaikäisyyteen? Tuolla idässä taysi-ikäinenkin voi olla alle 50-kiloinen ja hyvän näköinen.
Tässä korealainen Viviz esiintyy hieman "sannamaisesti" pukeutuneena. Instagram-seuraajia heillä on (tietysti) enemmän kuin Sannalla.

Kerron sinulle kyllä itsestäni, kunhan kirjaudut, voimme sitten lähetellä yksityisviestejä puolin toisin. Muutama muukin kirjautunut on kuullut elämästäni. :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Ei instabeibeillä ole mitään asiaa poliittisiin huippuvirkoihin.
Niin ja mä mietin että onko Sannan politiikasta lähtö viesti muille Euroopassa siitä, että Sanna ei halua arkiseen politiikkaan, jossa tehdään isoja ja raskaitakin päätöksiä.

Sanna on nykyisin ehkä enemmän konsultti tai puhuja. Tavallaan houkuttelevampi uravaihtoehto, saat massia puhumalla latteuksia ja posettamalla maailmanparantajajulkkisten kanssa.
 
vierailija
Onnitteluni, jos pystyt elämään tokaisusi kanssa.
Palstalla on sairasta porukkaa kuten tästäkin ketjusta huomaatte.
 

Yhteistyössä