Sanna vaikuttaa isävihaajalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap. puhuu paskaa.. :cautious:

PÄÄMINISTERI Sanna Marin puhuu harvinaislaatuisesti edesmenneestä isästään tulevassa Kurosen Grilli -radio-ohjelmassa.

Marin on ollut aiemmin julkisuudessa hyvin vaitonainen aiheesta, mutta kertoo nyt poikkeuksellisen avoimesti suhteesta isäänsä Sami Kurosen luotsaamassa haastattelussa, joka on kuultavissa radio Suomipop-kanavalla tulevana sunnuntaina.

Marin syntyi sanojensa mukaan vuonna 1985 tavalliseen suomalaiseen perheeseen, jossa oli äiti ja isä. Marin on oman äitinsä ainut lapsi, mutta hänellä oli isän puolelta siskopuoli ja
velipuoli, jotka ovat häntä vanhempia.

– Olin kaksivuotias, kun isä ja äiti erosivat. Isällä oli alkoholiongelma ja parisuhde ei toiminut. Muutettiin äitini kanssa kaksin pois, Marin kertoo haastattelussa.

Kun Kuronen kysyy, oliko Marin isänsä kanssa tekemisissä sen jälkeen kun vanhemmat erosivat, Marinilla on selkeä vastaus.

– Hän ei ollut tekemisissä minun kanssani. En muista, että olisi syntymäpäiväkortteja tullut. Tai oikeastaan mitään muitakaan yhteydenottoja. Kyllä varmasti silloin, kun olin lapsi, äiti yritti, että oltaisiin pidetty vähän yhteyttä. Mutta se sitten jäi.

Kaikkiko?

Millä tavoin isän puute ja isän alkoholismi tai isän jääminen pois elämästä näkyy Halla-ahon toimintaan?

Väitinkö, että kaikki?
En tiedä Halla-ahon isän alkoholismista. Isän puute vaikuttaa eri tavalla poikiin ja tyttöihin.

Ap. puhuu paskaa..

PÄÄMINISTERI Sanna Marin puhuu harvinaislaatuisesti edesmenneestä isästään tulevassa Kurosen Grilli -radio-ohjelmassa.

Marin on ollut aiemmin julkisuudessa hyvin vaitonainen aiheesta, mutta kertoo nyt poikkeuksellisen avoimesti suhteesta isäänsä Sami Kurosen luotsaamassa haastattelussa, joka on kuultavissa radio Suomipop-kanavalla tulevana sunnuntaina.

Marin syntyi sanojensa mukaan vuonna 1985 tavalliseen suomalaiseen perheeseen, jossa oli äiti ja isä. Marin on oman äitinsä ainut lapsi, mutta hänellä oli isän puolelta siskopuoli ja
velipuoli, jotka ovat häntä vanhempia.

– Olin kaksivuotias, kun isä ja äiti erosivat. Isällä oli alkoholiongelma ja parisuhde ei toiminut. Muutettiin äitini kanssa kaksin pois, Marin kertoo haastattelussa.

Kun Kuronen kysyy, oliko Marin isänsä kanssa tekemisissä sen jälkeen kun vanhemmat erosivat, Marinilla on selkeä vastaus.

– Hän ei ollut tekemisissä minun kanssani. En muista, että olisi syntymäpäiväkortteja tullut. Tai oikeastaan mitään muitakaan yhteydenottoja. Kyllä varmasti silloin, kun olin lapsi, äiti yritti, että oltaisiin pidetty vähän yhteyttä. Mutta se sitten jäi.
Mistä tiedät ettei Sanna puhu paskaa? Sanna on sentään poliitikko ja poliitikon ammattikuvaan kuuluu jatkuva valehtelu.

Väitinkö, että kaikki?
En tiedä Halla-ahon isän alkoholismista. Isän puute vaikuttaa eri tavalla poikiin ja tyttöihin.

Valitsemasi lauseenrakenne antaa niin ymmärtää

Kyllä esim. adoptiolapset kaipaavat biologisia vanhempiaan ja yrittävät selvittää heidän kohtaloaan.

mutta hienoa, että korjasit väärinkäsityksen :)

Mitä et tiedä? Että oli alkoholisti? Onhan siitä tässäkin ketjussa kerrottu.

Mutta en oikein ymmärrä, miten väität tietäväsi, miten isän puute on vaikuttanut Marinin toimintaan, mutta toisaalta Jussin tilanteesta et tiedä mitään.

Kyllä esim. adoptiolapset kaipaavat biologisia vanhempiaan ja yrittävät selvittää heidän kohtaloaan. Enkä väitä, että Marin kaipaisi isäänsä, vaan isän puutteen voi havaita hänen toiminnastaan.
Ai nytkö voi analysoida toisen mielenterveyttä uutisten perusteella... siis sinä voi analysoida, mistä hänen "käytöksensä" johtuu. Mutta halusitkin vain ujuttaa keskusteluun, aivan kuin hänellä olisi jokin erikoinen "käytös".

Yhteistyössä