Sanna Marinin ”ylimielisyys” hämmästyttää viestintäasiantuntijaa: ”Katkeraa nälvintää”. -Sannan syöksykierre on siis alkanut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuka on seuraava pm?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuka on seuraava pm?

Vieras
Pääministeri Sanna Marinin (sd) laadukas ja johtajuutta viestivä esiintymistapa on vaihtunut vuoden aikana someäksyilyyn, nälvimiseen ja pikkumaisuuteen, arvioi kriisiviestinnän asiantuntijana tunnettu Katleena Kortesuo.

Tietokirjailija, viestintäkouluttaja Kortesuo ihmettelee blogissaan sitä, että ”pääministeri on ryhtynyt nälvimään kansalaisia”.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Juu, ei ole kovin luottamusta herättävä henkilö pääministeriksi! Kyllä se vaan on niin, että kokemus ja eletty elämä tuo järkevyyttä ja seesteisyyttä tullessaan. Osaa toki moni haastaa riitaa vanhanakin, mutta sellaiset karsiutuu noista hommista.

Viestintäkoulutttaja kirjoittaa niiden lauluja kenen leipää syö.
Ollessaan vapaalla hän saattaa olla Sannan fani.
Luin jostain, että Helsingin pormestari kieltää yleisöä ottamasta kantaa kesken oleviin päätöksiin.
Hän epäilee, että toimittajat nostattavat kiivaita keskusteluja avoimilla foorumeilla.
Minä olen jo pitkään ajatellut samaa. Ammattikirjoittaja voi muuttaa helposti kirjoitustyyliään ja hyväuskoinen lukija provosoituu alustuksesta.
Mediapeli on raakaa.
Tämä on perhepalsta. Suljen netin ja lähden Fidaan. Vien sinne yhden tavaran, jonka ostin kauan sitten kirpputorilta. Suhtautukaa nettijuttuihin kuin kirpputoriin. Halpaa hupia, joka on jo so last season.
Get ovet it!
Terkuin Boomeri

Viestintäkoulutttaja kirjoittaa niiden lauluja kenen leipää syö.
Ollessaan vapaalla hän saattaa olla Sannan fani.
Luin jostain, että Helsingin pormestari kieltää yleisöä ottamasta kantaa kesken oleviin päätöksiin.
Hän epäilee, että toimittajat nostattavat kiivaita keskusteluja avoimilla foorumeilla.
Minä olen jo pitkään ajatellut samaa. Ammattikirjoittaja voi muuttaa helposti kirjoitustyyliään ja hyväuskoinen lukija provosoituu alustuksesta.
Mediapeli on raakaa.
Tämä on perhepalsta. Suljen netin ja lähden Fidaan. Vien sinne yhden tavaran, jonka ostin kauan sitten kirpputorilta. Suhtautukaa nettijuttuihin kuin kirpputoriin. Halpaa hupia, joka on jo so last season.
Get ovet it!
Terkuin Boomeri
Sinulla on kyllä ihan outoja juttuja järjestään.

Viestintä kouluttaja kirjoittaa juuri niinkuin asia on enemmistön mielestä, jotka eivät katsele punaisten lasien läpi maailmaa

Yhteistyössä