sänky puuhista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantani

Vieras
mun juttu ei varmastikkaan tule ihan oikeaan paikkaan, mutta toivon saavani siltikin asiallisia vastauksia.

eli mun ongelmani on tämä:

rakastan miestäni yli kaiken ja haluan häntä mielin määrin, mutta tuolla alapäässä tilttaa siihen malliin, että en vaan kostu :ashamed:
synnytyksestä on aikaa JO 1,5vuotta, ja pillereitä en käytä, koska en voi niitä syödä.

voiko siis tämmöinen johtua synnytyksestä, vaikka siitä on jo noin pitkä aika?

olen puhunut mieheni kanssa, ja hänestä tämä ei johdu todellakaan. olisi vaan todella mukava olla valmis niinkuin ennen, ilman puolituntisia esileikkejä ja kaiken maailman liukuvoiteita ilman.

tätä kun on kestänyt jo yli tuon 1,5vuoden, niin asia alkaa itteä pikkuhiljaa tympäsemään ja välillä painaa niin kovasti mieltä, että ei huvita alkaa edes koko seksiin :(

lääkärissä olen käynyt ja ainut mitä on löytynyt on hiiva, joka on niin sitkeää että ei vaan lähde pois, ei millään.
lääkäri tosin sanoi että tämän ei pitäisi vaikuttaa seksi elämään, eikä tohon kostumiseen.

juu onhan tämä noloa, mutta tiedän että todella moni muukin kärsii samasta ongelmasta, ja toivon saavani näiltä myös hyviä vastauksia.

mitä tehdä?

Yhteistyössä