Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no ei meillä ainakaan oo koskaan mitään ongelmia ollu ja eikös toi ollu 3v4kk kun yläsänkyyn siirty =)
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no ei meillä ainakaan oo koskaan mitään ongelmia ollu ja eikös toi ollu 3v4kk kun yläsänkyyn siirty =)
Mä aattelinkin just teitä kun tota asiaa mietinanoppi yllättäen nosti hirveen metelin tosta et vaan vastuuton äiti panee 3,5 vuotiaan kerrossänkyyn :headwall: että tervetulos kerhoon :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no ei meillä ainakaan oo koskaan mitään ongelmia ollu ja eikös toi ollu 3v4kk kun yläsänkyyn siirty =)
Mä aattelinkin just teitä kun tota asiaa mietinanoppi yllättäen nosti hirveen metelin tosta et vaan vastuuton äiti panee 3,5 vuotiaan kerrossänkyyn :headwall: että tervetulos kerhoon :flower:
![]()
no mä olen sitten vastuuton, muuta ratkasua ei nimittäin ollu![]()
mutta teillähän on tytöillä omat huoneet? vai meinaatko tehä toisen huoneesta sulle oman huoneen?![]()