Sängyt ja nukkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Onkohan mitään järkeä laittaa noita 2,5v ja 3,5v nukkumaan samaan huoneeseen ja kerrossänkyyn? Millanen kerrossänky on hyvä? Mä oon katsellut sitä Muuramen valkoista minkä saa myös sitten erikseen..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no ei meillä ainakaan oo koskaan mitään ongelmia ollu ja eikös toi ollu 3v4kk kun yläsänkyyn siirty =)

Mä aattelinkin just teitä kun tota asiaa mietin :D anoppi yllättäen nosti hirveen metelin tosta et vaan vastuuton äiti panee 3,5 vuotiaan kerrossänkyyn :headwall: että tervetulos kerhoon :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
no ei meillä ainakaan oo koskaan mitään ongelmia ollu ja eikös toi ollu 3v4kk kun yläsänkyyn siirty =)

Mä aattelinkin just teitä kun tota asiaa mietin :D anoppi yllättäen nosti hirveen metelin tosta et vaan vastuuton äiti panee 3,5 vuotiaan kerrossänkyyn :headwall: että tervetulos kerhoon :flower:

:D
no mä olen sitten vastuuton, muuta ratkasua ei nimittäin ollu :laugh:

mutta teillähän on tytöillä omat huoneet? vai meinaatko tehä toisen huoneesta sulle oman huoneen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

:D
no mä olen sitten vastuuton, muuta ratkasua ei nimittäin ollu :laugh:

mutta teillähän on tytöillä omat huoneet? vai meinaatko tehä toisen huoneesta sulle oman huoneen? :D

Joo
:kieh:
tai sellanen vierashuone-tietsikkahuone missä mä voin nukkua kun mulla palaa kiinni |O

Yhteistyössä