Sanaton junamatka

Nousin junaan Tikkurilassa. Juna taisi olla illan viimeinen ja ulkona oli vielä valoisaa. Olihan muutama päivä juhannuksen jälkeen ja matkani oli jonnekin kauas kohti pohjoista. Taisivat kesälomalaiset matkustella aikaisemmilla junilla, sillä vaunuun jossa paikkani oli tuntui tyhjälle. Mutta ei, muutama torkkuja aina jollain penkillä nuokkui. Löysin vaivatta paikkani ja nostin lentolaukkuni hyllylle. Jouduin varvastamaan ja hieman kurkottamaan ennen kuin se löysi paikkansa. Käännyin ja istuin paikalleni. Nyt vasta huomasin, että käytävän toisella puolen istui rentona mies silmät puoliummessa seuraten edesottamuksiani. Kasvot ilmeettöminä hän skannasi vartaloni. Jaloista aina ylös asti. Miehen olikin hyvä katsoa, sillä hänen paikkansa oli viistosti minuun ja selkänoja toiseen suuntaan kuin minulla. Olimme siis lähes vastakkain, mutta viistosti, vain käytävä välissämme. Yritin olla mistään mitään välittämättä. En myös antanut viitettä siitä, että olisin huomannut kenenkään minua katselevan. Olin kuin olisin yksin ollut koko vaunuosastossa. Avasin pienen olkalaukkuni jossa ei muuta ollut kuin maksukortit, matkalippu, savetit ja pari tamponia varmuuden vuoksi. Muutama kondomi ja puhelin. Niin, ja Saksasta kerran ostamani pieni matkadildo. Noukin puhelimen pussukan pohjalta ja aloin sen selaamisen. Istuin rentona ja nojasin ikkunan kulmaan jalat viereisen istumapaikan jalkatilassa. Oikeastaan retkotin. Vilkaisin altakulmain miestä. Silmät puoliummessa hän katsoi jalkojani.

Juna heilahteli mukavasti ja niin jalkanikin. Mekkoni helma oli noussut pitkälle yli puolireiden ja jalkanikin pidin hieman erillään. Hieman vain, mutta niin, että saattoi joku jotain arvaillakin ja antaa mielikuvituksensa lentää. Vilkaisin taas salaa käytävän toiselle puolen, ja ei siellä ainakaan nukuttu. Samat puoliumpiset silmät katsoivat nyt polviani ja paljastuvia reisiäni. Nostin hitaasti, kuin ajatuksissani vasemman jalkani toisen päälle. Nyt tiesin, että jalan reisi oli paljaana lähelle lantiota. Luomet käytävän toisella puolen raottuivat hieman lisää. Samalla ryhti koheni ja käsi sipaisi ylähuulta. Minä mukamas ajatuksissani työnsin toisen käteni kaula-aukosta sisään ja kohensin rintojen asentoa. Rintaliivini olivat kevyttä mallia, matalalla balkony-leikkauksella olevilla kupeilla, joista puolet nännipihasta jäi näkyviin. Samalla hipelöin hetken nännejäni.

Minua alkoi todella kuumottamaan. Kostuin ja hengitys hieman kiihtyi. Tämän sai aikaan se, että olin alkanut pelini minua salaa katselevan miehen kanssa. Tuotti vaikeuksia pysyä välinpitämättömän näköisenä. Konduktööri tuli vaunuun ja kailotti tervehdyksensä. Ryhdistäydyin ja kaivoin lippuni laukustani. Mies hyväksyi lippuni ja jatkoi matkaansa. Ei kiinnittänyt huomiota, vaikka istuin lähes alapää paljaana mekon helman noustua ylös. Sitä vastoin katsoi kiinnostuneena matkakumppanini. Jatkoin lojumista ja nyt oli näkymät vieläkin anteliaammat. En vaan viitsinyt alkaa korjaamaan itseäni säädyllisempään oloon. Mies toisella puolen istui ja tuijotti. Käsi meni sepalukselle ja kouraisi sitä. Nyt menee mukavaksi ajattelin. Päätin lisätä hänelle hieman virikettä. Hipelöin mekon päältä nänniä samalla kun surffailin kännykällä. Raotin hieman lisää jalkojani ja arvelin, että nyt saattoi näkyä jo häpyhuulet pullistuneina, sillä stringit joihin olin pukeutunut tuntuivat painuneen piiloon kosteaan rakoon.

Katsoin miestä nyt suorempaa. Käsi hänellä puristeli sepalusta ja posket punoittivat. Hymyilin hänelle ja samalla painoin toisen käteni helman alle. Liu’utin sormea vaossa ja nostin sinne uponneen stringin nauhan häpyhuulien sivuun. Vein sormen suuhuni ja imaisin sitä. Nyt olivat miehen silmät jo täysin auki ja ryhtikin pystympi. Aloin hitaasti liuttamaan sormea pillullani ja työnsin sen sitten sisään. Levitin hieman lisää jalkojani ja nyt mies näki vaivatta kaiken. Katsoin miehen kättä sepaluksella ja hymyilin. Nyökkäsin kevyesti kohti sitä. Mies avasi vetoketjun ja vilkaisi selkänojan yli ja otti sitten kovenneen ja jämäkän näköisen kullin esiin. Hän nosti vielä pallit kullin seuraksi ja niin oli koko kalusto myös minunkin silmieni nähtävänä. Mies runkkasi kullia ja toinen käsi kannatteli palleja. Minä työnsin kaksi sormea sisääni. Sitten muistui mieleeni, että onhan laukussani kiva esine. Etsin sen ja nuolaisin sitä ja kostutin huulien välissä sen märäksi. Painelin sillä klitorista. Vaimeaa surinaa kuului. Se ei häirinnyt ketään. Sitten upotin sen pilluuni. Se luiskahti kuin itsestään sisään, sillä niin märkä olin. Surinakin häipyi. Mies tuijotti touhujani ja samalla runkkasi ja puristeli palleja. Juna kulki lujaa ja niin kulki meilläkin, mutta ketään ei kulkenut vaunun käytävällä, vaan saimme tehdä toisillemme omaa esitystämme rauhassa.

Nousin lojuavasta asennostani ja istuuduin kunnolla. Dildo tanssi edelleen pillussani. Katsoin miestä ja taputin paikkaa vierelläni. Epäröimättä hän nousi ja siirtyi vierelleni. Puhumatta mitään. En myös minäkään. Kumarruin ja otin heti tulikuuman kullin suuhuni. Imin ja samalla runkkasin sitä. Tunsin suolaisen maun ja kieleni aisti pientä märkyyttä terskan päässä. Puristelin palleja ja leikin kivesten kanssa. Miehen käsi oli kaula-aukossani ja käsi puristeli rintojani. Pillussa värisi matkadildo. Halusin nyt saada jonkun nuolemaan pillua. Kaadoimme selkänojat taka-asentoon ja mies pääsi parempaan asentoon. Hän imi taitavasti ja nuoli hellästi. Otti huulien väliin klitoriksen ja varovasti venytteli sitä. Käsi kulki pakaroitteni väliin ja tunsin miten sormi hakeutu pyllyaukolleni. Hieroi hetken sitä ja sitten painui sisään. Voihkaisin. Olin aivan himoissani. Halusin kullin sisääni. En vaan tiennyt miten. Meistä lähti kiimainen haju.

Kuin yhteisymmärryksestä nousimme. Kulli sujahti piiloonsa ja minulla mekon helma laskeutui. Mies otti kädestäni ja lähdimme kohti eteistä. Siellä vapaa WC odotti ja sinne lukkiuduimme. Ilman puheita riisuin mekkoni ja stringit jotka ripustin ovessa olevaan koukkuun. Rinnat olivatkin jo ulkona rintaliiveistä. Mies nosti minut pöydälle pesualtaan viereen. Housut häneltä olivat jo pudonneet alas ja paljas kulli sojotti kohti avonaista pilluani. Sanaakaan emme vielä olleet vaihtaneet emmekä nytkään sanoja tarvinneet. Kulli upposi liukkaasti pilluun ja minä kiedoin käteni miehen niskan taakse.Tässä ahtaassa tilassa ei juuri voinut harrastaa monipuolista rakastelua, vaan oli pidättäydyttävä tässä samassa alusta loppuun. Mies oli kiitettävän raju otteissaan ja paneminen sujui. Minä vaan pidättelin välillä henkeä ja yritin tukahduttaa huutojani. Takapuoleni liukui pesupöydällä ja otti vastaan työteliästä kullia. Huomasin miten miehellä läheni laukeaminen. Minä olin saanut jo lukuisia kouristuksia. Kun miehen tuleminen läheni, niin kiedoin jalkani hänen lantioilleen ja lukitsin hänet siten. Nyt oli pakko laueta sisääni ja sen hän myös teki. Tunsin miten spermaa valui ulos ja sitä levisi pakaroilleni ja pöydälle. Mies piti kullia sisälläni pitkän ajan ja veti sitten sen hitaasti ulos. Pillusta ryöpsähti loputkin spermat, -lattialle ja pitkin kaapin ovea. Otimme käsipyyhkeitä ja kuivasimme paikkamme. Mies nosti housunsa ja lähti ulos, puhumatta. Itse jäin vielä siistiytymään. Pyyhin huolella pillun ja kuivasin sen. Onneksi oli mekko ollut pois päältäni, muuten se olisi aivan tahrainen. Asettelin rinnat hyvin rintaliiveihin ja otin stringit naulasta. Ne olivat märät ja kiertyneet naruiksi. Ripustin ne takaisin ovikoukkuun, jääkööt siihen. Puin mekon päälleni ja haroin hiuksia järjestykseen. Juna pysähtyi ja viereisen vaunun ovea kolisteltiin. Jotain huutoa kuului ja sitten juna lähti asemalta. Minä avasin oven ja menin paikalleni. Istuimellani kiilteli dildo. Siihenkö se jäi? Istuin alas ja huomasin miehen poistuneen. Mikähän asema edellinen oli?
 

Yhteistyössä