Sanapino :) laita pinoon sana, jonka luulet olevan useimmille palstalaisille tuntematon!

  • Viestiketjun aloittaja hep
  • Ensimmäinen viesti
Friidut ei skoijaa
TriplaIsä veti sitten huumorilla.
Ja "Ei vierailijalle". Hesassa ei ole slangia. Se on Stadin slangia ja tokihan se on tylsää, jos sitä ei ymmärrä. Otan osaa! Minulle ei avaudu lähes mikään näistä sanoista, jotka ovat Stadin ulkopuolelta. Se ei silti tee niistä tylsiä :)
 
PipariSuu
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Hauskaa kun tarkottaa muualla jotain aivan muuta. Voi joskus katsoa joku vähän pitkään että mitä selittää jos eri paikkakunnalta :D
Toi on ihan totta.

Tuntuu ihan kummalle, ettei joku osaa tampereen murretta ja vielä hassummalle ku joku tunnistaa heti "ahaa, oot tampereelta".. :D
 
Friidut ei skoijaa
Meillä duuniin tuli uusi kundi. Lupasin tehdä yhden homman hänelle, ja hän totesi "Tosi kiva jos kehtaat". Minä siihen, että ?????? Miksi h***ssa en kehtaisi...
Homma toistui toisen kerran, kunnes tajusin, että hän puhui "viitsimisestä" :)
 
piparisuu
Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:
Meillä duuniin tuli uusi kundi. Lupasin tehdä yhden homman hänelle, ja hän totesi "Tosi kiva jos kehtaat". Minä siihen, että ?????? Miksi h***ssa en kehtaisi...
Homma toistui toisen kerran, kunnes tajusin, että hän puhui "viitsimisestä" :)
Joo tuon takia määkin oon monesti loksauttanut leukani ja yrittänyt "kehua" toista, jotta rohkastuisi ja kehtaisi.. Mutta joo, viitsiminenhän siinä vaan kyseessä oli..
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tiätääkös kukaan miton vätky?
Laiska? Tai ruokaa voi vätkyttää...
Ehei, ei sinne päinkään :D
purkka
Ei sitäkään.

Vätky on vahvaa tai väkevää, jos vaikka mehuun laittaa liikaa tiivistettä niin son sillon vätkyä :x
Jänniä nää murresanat, niin eriä tarkoittavat :) Meillä tuo vätky on laiska!
meillä purkka.
 
Vain
Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:
TriplaIsä veti sitten huumorilla.
Ja "Ei vierailijalle". Hesassa ei ole slangia. Se on Stadin slangia ja tokihan se on tylsää, jos sitä ei ymmärrä. Otan osaa! Minulle ei avaudu lähes mikään näistä sanoista, jotka ovat Stadin ulkopuolelta. Se ei silti tee niistä tylsiä :)
Alle kymmenen kertaa elämässäni olen Helsingissä käynyt, mutta stadin slangi aukeaa täysin, koska on ihan suoraan ruotsista väänneltyjä sanoja. Minustakin se on tylsää.
 

Yhteistyössä