Juuh.Alkuperäinen kirjoittaja .:Laiskamato vaivaaAlkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Entäs lorvikatarri
oikeinAlkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Äiti?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Älä sä rupee skruudaa mulle, mun faijan rotsi on stadis duunis ja se vetää sua dösällä himaan.Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:Klabbit
Skönäri
Spaddu
Snögari
Fabu
Botski
Tsirra
Viude
Skrinnarit
Öögat
Bärtsi
Meillä tuo pitko on ankkastukkiAlkuperäinen kirjoittaja M:leeta = pullapitko
nikko = hikka
Jaa, no sänky täällä meillä päinAlkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Punkka on lasten pesuveti ainaki täälä pohjanmaallaAlkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:ja mitä toi nyt sit tarkoittaa? sänkyäkö?Alkuperäinen kirjoittaja xx:eiku vanna=punkka
Mää oon oppinut että vanna on lastenpesuvadinoloinen ja punkka on sänky.
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tietääkös kukaan mitä on maronlakit tai mötiäiset?
Toi on ihan totta.Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Hauskaa kun tarkottaa muualla jotain aivan muuta. Voi joskus katsoa joku vähän pitkään että mitä selittää jos eri paikkakunnalta
Joo tuon takia määkin oon monesti loksauttanut leukani ja yrittänyt "kehua" toista, jotta rohkastuisi ja kehtaisi.. Mutta joo, viitsiminenhän siinä vaan kyseessä oli..Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:Meillä duuniin tuli uusi kundi. Lupasin tehdä yhden homman hänelle, ja hän totesi "Tosi kiva jos kehtaat". Minä siihen, että ?????? Miksi h***ssa en kehtaisi...
Homma toistui toisen kerran, kunnes tajusin, että hän puhui "viitsimisestä"
Hyvä hyvä Harva tietää ko. sanaa.Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Minä tiedän kun oon täältä kotosin missä tuota käytetään kokoajan ni en viitti vastataAlkuperäinen kirjoittaja Tää:Sinsalla?
meillä purkka.Alkuperäinen kirjoittaja M:Jänniä nää murresanat, niin eriä tarkoittavat Meillä tuo vätky on laiska!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei sitäkään.Alkuperäinen kirjoittaja ?:purkkaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ehei, ei sinne päinkäänAlkuperäinen kirjoittaja ?:Laiska? Tai ruokaa voi vätkyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tiätääkös kukaan miton vätky?
Vätky on vahvaa tai väkevää, jos vaikka mehuun laittaa liikaa tiivistettä niin son sillon vätkyä :x
Alle kymmenen kertaa elämässäni olen Helsingissä käynyt, mutta stadin slangi aukeaa täysin, koska on ihan suoraan ruotsista väänneltyjä sanoja. Minustakin se on tylsää.Alkuperäinen kirjoittaja Friidut ei skoijaa:TriplaIsä veti sitten huumorilla.
Ja "Ei vierailijalle". Hesassa ei ole slangia. Se on Stadin slangia ja tokihan se on tylsää, jos sitä ei ymmärrä. Otan osaa! Minulle ei avaudu lähes mikään näistä sanoista, jotka ovat Stadin ulkopuolelta. Se ei silti tee niistä tylsiä