Kuusiokoloavainko??Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:kuusiojakolavain :ashamed:
Kuusiokoloavainko??Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:kuusiojakolavain :ashamed:
mä käytän sanaa hötyinen esim vehnäleivästä.. eli hötyleipääAlkuperäinen kirjoittaja Orion:En nyt tiedä useimmille, mutta olen irl törmänny ihmisiin, jotka ei tiedä mitä tarkoittaa höty/hötyinen.
Kuusiokoloavain...Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:kuusiojakolavain :ashamed:
JepAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kuusiokoloavainko??Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:kuusiojakolavain :ashamed:
No ribonukleiinihappo sitten.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Deoksiribonukleiinihappo
Tämähän vilahtelee normaalissa kahvipöytä-keskustelussa jatkuvasti megalodonin kohtaloa pohtiessa...
Ihan kuin olis äskeisessä Jimin ohjelmassa mainittu, syrjäsilmällä katoin sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Azipod
Lastenvahti/ -hoitaja? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja --:entäs sana amma??
Äiti Amman parin kirjoitusvirheen kera?Alkuperäinen kirjoittaja --:entäs sana amma??
Jes. Se vaan niin kuulosti siltäAlkuperäinen kirjoittaja CandleLight:aika hyvä veikkaus.. 10 pistettä ja papukaijamerkki :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Suuttua? (todellakin villi veikkaus )Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:mynnähtää
Ellemme sitten puhu aurinkokunnan alkuhetkistä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:No ribonukleiinihappo sitten.
Olen tavannut Venäjällä oligarkkeja, jos mafiamiehiä voi sellaiseksi kutsua?
Outo? ihmeellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Tää on muuten aika:KONU palsta.....
Jeps! aivan oikein!! Moni ei sitä nimittäin tiedä..Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Lastenvahti/ -hoitaja? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja --:entäs sana amma??
tiiöks ees ite mitä tää meinaa, meillei ainakaan diskurssianalyysin kurssilla maikkakaan osanu selittää mtiä tää sana meinaaAlkuperäinen kirjoittaja mm:diskurssianalyysi
Katos hemmetti, minun olisi pitänyt tuo kyllä tietää!Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ellemme sitten puhu aurinkokunnan alkuhetkistä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:No ribonukleiinihappo sitten.
Olen tavannut Venäjällä oligarkkeja, jos mafiamiehiä voi sellaiseksi kutsua?
Molempiin sopiva sana, siis myös erityisesti Venäjän ökyrikkaisiin ja planeettojen alkuvaiheisiin. Taitaa yhtä kova sydän olla molemmilla...Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Katos hemmetti, minun olisi pitänyt tuo kyllä tietää!
Taisit olla oikeassa ainakin minun suhteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Arvaan:Outo? ihmeellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Tää on muuten aika:KONU palsta.....