Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Talouden ja keittiön välissä olevat 12 ja 13 kirjaimiset?
Samat puuttuu siitä ruudusta, sekä se öljy (joka liittyy katastrofiin)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Talouden ja keittiön välissä olevat 12 ja 13 kirjaimiset?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:![]()
No entäs aatelissuku?
colan vasemmalta
pääsiäismunan alapuolelta, sääty-yhteiskunnasta kumpikin
kodinkoneesta oikeelle yläviistoon
pääsiäismunasta pääsiäinen ja kodinkoneesta pölynimuri. Noi muut mulla tyhjänä
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Malai:isästä vas viistoon
Montako kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan kahdeksantena:Multa puuttuu vielä 34 sanaa eli joku on mua edellä. Apuaa...!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan kahdeksantena:Multa puuttuu vielä 34 sanaa eli joku on mua edellä. Apuaa...!
Taa on varmaan eka tai toka, koska miä oon kolmas
Eli missä yksi kärkipään pelaaja on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan kahdeksantena:Multa puuttuu vielä 34 sanaa eli joku on mua edellä. Apuaa...!
Taa on varmaan eka tai toka, koska miä oon kolmas
Eli missä yksi kärkipään pelaaja on?![]()
Mä oon kakkosena ja sitä ykköstä kaipaisin auttelemaan..
Alkuperäinen kirjoittaja sama seiska:Ja Kiinasta 3 kirjainta, alkuketjussa luki että se on lyhenne, mutta..?
Alkuperäinen kirjoittaja sama seiska:Ja Kiinasta 3 kirjainta, alkuketjussa luki että se on lyhenne, mutta..?
Alkuperäinen kirjoittaja pääsin seitsemänneksi!:Luonnonmaantieteestä alas yleismaantieteen vieressä (12) puuttuu, samoin Romuluksesta ja Remuksesta ylöspäin (10). Noita oon pohtinut jo pitkään ja ei keksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valtio 4 ja 11? Oottepa te paljon saaneet aikaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kiitti! Nyt on 31 sanaa vailla. Vielä on samperiin matkaa... Onkohan ykkösenä yhä se Kalae vai mikähän olikaan?
Mä kokeilin tonne keittiöön jo palstan henkeen Keittiönoitaakin mutta ei auttanut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valtio 4 ja 11? Oottepa te paljon saaneet aikaiseksi![]()
Nekun keksis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!