suuntanumeron yläpuolella ohjelmanumeroAlkuperäinen kirjoittaja januska:Shakkiruutu: garri kasparovista ylöspäin
Trauma. nuo samat kuin niin monella muullakin
viikonloppu: armeijan ja sunnuntain välistä ja viikonlopusta oikealle 19 kirjainta
auto: moottorista ylös 15 kirjainta ja siitä autoon 7 kirjainta
sakko: sopimuksesta oikealle sekä kuorma-auton ja ylinopeussakon välissä oleva sana
musiikki: pop oikealle 7 kirjainta
numerot: suuntanumeron yläpuolella 13 kirjainta sekä järjestysnumeron alapuolella 6 kirjainta
Kaikki muut multa löytyy, kai. Osaan olen yrittänyt vaikka mitä, mikään ei sovi.
milläs se nyrkkeily tapahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä tulee nyrkkeilystä -> ...6
aivovammasta 9Alkuperäinen kirjoittaja januska:missä se nyrkkeily on?
hindenburgista ilmalaivaAlkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Multa puuttuu
Garri Kasparovista 7
järjestysnumerosta 6
sopimuksesta 8
viikonlopusta 19
autosta 7 ja 15
sokista 10
aivovammasta 9
hindenburgista 9
Ainakin siis nää, joku jäi vissiin huomaamatta
Joo sa kertoa, ei leikkaa....Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:milläs se nyrkkeily tapahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä tulee nyrkkeilystä -> ...6
nyrkkiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Joo sa kertoa, ei leikkaa....Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:milläs se nyrkkeily tapahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä tulee nyrkkeilystä -> ...6
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:nyrkkiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Joo sa kertoa, ei leikkaa....Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:milläs se nyrkkeily tapahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä tulee nyrkkeilystä -> ...6
Joko sulla on se toinen?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:mä en keksi tota numeroruudun keltaista vihjesanaa
ei oo sitäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko sulla on se toinen?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:mä en keksi tota numeroruudun keltaista vihjesanaa