SANAPELI osa 4

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
Pelailija
Itseltä puuttuu ufo 7+8 sanaa. Luin kaikki viestit läpi, mut en tajunnut sitä vihjettä, että mitä ufo on suomeksi.. Sehän on tuntematon lentävä kohde, mutta ei se tuohon sovi.. *tuntee itsensä tyhmäksi*
 
anon
Olen täysin jumissa nyt, auto-ruudussa gladiaattorin ja kulkuvälineen yhdistävä sana (6 kirjainta) puuttuu, enkä keksi tai löydä googlettamallakaan.
On muuten toisiksi viimeinen sana mulla, tuosta vissiin vielä aukeaa yksi.
Ärsyttäisi jos tähän kohtaan jäisi peli kesken :D

Ufosta 7+8 on lentävä lautanen.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Pelailija:
Itseltä puuttuu ufo 7+8 sanaa. Luin kaikki viestit läpi, mut en tajunnut sitä vihjettä, että mitä ufo on suomeksi.. Sehän on tuntematon lentävä kohde, mutta ei se tuohon sovi.. *tuntee itsensä tyhmäksi*
Mikä sille on sellainen kansanomainen nimitys?

Kyllä sä sen tiedät kun vaan hetken mietit.

 
mieti, mieti!
Alkuperäinen kirjoittaja anon:
Olen täysin jumissa nyt, auto-ruudussa gladiaattorin ja kulkuvälineen yhdistävä sana (6 kirjainta) puuttuu, enkä keksi tai löydä googlettamallakaan.
Oletko joskus lukenut Asterixia? Siinä sirkusareenalla vedettiin ympäri eräällä hevosten vetämällä kulkuvälineellä.

Ja siitä tosiaan avautuu ainakin yksi sana mitkä teiltäkin varmaan kotoa löytyy kun tällä palstalla olet, tai on ainakin löytynyt. =)

 
vinkkejä
Käyttäjätunnuksen lisäksi tarvitaan mikä että voi kirjautua?
Ajanmittausväline
Mikä sana uskonnossa hakusessa, siihen tulee kolme sanaa. Vain rakennukseen ei liity muita sanoja että sekö sulla hakusessa?
 
anon
Alkuperäinen kirjoittaja mieti:
Alkuperäinen kirjoittaja anon:
Olen täysin jumissa nyt, auto-ruudussa gladiaattorin ja kulkuvälineen yhdistävä sana (6 kirjainta) puuttuu, enkä keksi tai löydä googlettamallakaan.
Oletko joskus lukenut Asterixia? Siinä sirkusareenalla vedettiin ympäri eräällä hevosten vetämällä kulkuvälineellä.

Ja siitä tosiaan avautuu ainakin yksi sana mitkä teiltäkin varmaan kotoa löytyy kun tällä palstalla olet, tai on ainakin löytynyt. =)

Tuhannesti kiitos, nyt selvisi :D
Eli minä sain valmiiksi koko systeemin!

 
turhauttaa
Kertoisiko joku mulle vielä nämä pari viimeistä sanaa? Eläimistä ylöspäin, yhdeksän kirjainta ja luonto-puu-7kirjainta. Ei aukea millään, ja näistä on ratkaisu kiinni! :p
 
vinkkei
Alkuperäinen kirjoittaja turhauttaa:
Kertoisiko joku mulle vielä nämä pari viimeistä sanaa? Eläimistä ylöspäin, yhdeksän kirjainta ja luonto-puu-7kirjainta. Ei aukea millään, ja näistä on ratkaisu kiinni! :p
Tuo eka on sellainen mitä lehmät ja hevoset ja kanat ja possut yms. on ja toi toinen on eräs Matti Pellonpään biisi mikä on Juicen sanoittama.

 
turhautunut
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkei:
Alkuperäinen kirjoittaja turhauttaa:
Kertoisiko joku mulle vielä nämä pari viimeistä sanaa? Eläimistä ylöspäin, yhdeksän kirjainta ja luonto-puu-7kirjainta. Ei aukea millään, ja näistä on ratkaisu kiinni! :p
Tuo eka on sellainen mitä lehmät ja hevoset ja kanat ja possut yms. on ja toi toinen on eräs Matti Pellonpään biisi mikä on Juicen sanoittama.
Kiitos kiitos sulle paljon. <3 Toi kotieläin olis tietenkin pitänyt tietää, mutta tohon poppeliin olis voinut mennä hetki.:)
 
Viiminen
Kukaan ei varmaan enää kato ees tätä mutt kysyn silti ett ei mee kokomielenterveys.
Tunturi ruutu Lappi sanasta se 5+5 eli ei siis satu lappi
Muuten olis täynnä mutt tuo 1 on ollu hukassa jo pitkään =((((((
 
seppä
Alkuperäinen kirjoittaja Viiminen:
Kukaan ei varmaan enää kato ees tätä mutt kysyn silti ett ei mee kokomielenterveys.
Tunturi ruutu Lappi sanasta se 5+5 eli ei siis satu lappi
Muuten olis täynnä mutt tuo 1 on ollu hukassa jo pitkään =((((((
Se on Arttu Lappi.
Mulla puuttuu enää ekasta ruudusta völimerkki 12 kirjainta. Oon kaks päivää miettinyt, eikä vaan välähdä. :(
 
Viiminen
Alkuperäinen kirjoittaja seppä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiminen:
Kukaan ei varmaan enää kato ees tätä mutt kysyn silti ett ei mee kokomielenterveys.
Tunturi ruutu Lappi sanasta se 5+5 eli ei siis satu lappi
Muuten olis täynnä mutt tuo 1 on ollu hukassa jo pitkään =((((((
Se on Arttu Lappi.
Mulla puuttuu enää ekasta ruudusta völimerkki 12 kirjainta. Oon kaks päivää miettinyt, eikä vaan välähdä. :(
Nii just saamain saamari ei taas osannu tuollasta =(((((((((( Olis kyll pitäny keksii

Se siun sana on kaksoispiste
 

Yhteistyössä