Samsung Galaxy Acen omistajat! kauanko kestää akku täydellä latauksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uff

Vieras
Lataan akun joka päivä, välillä kahdestikin. Mikä tässä syö akkua? Spotifyta kuuntelen työmatkoilla, n. 30min päivä ja saatan facebookin katsastaa paristi. Puhelin on 2vkoa vanha.. Ei tässä voi olla näin surkee akku, eihän? :/

Itellä kestää varmaankin noin 2 päivää. Onko sulla värinä toiminto päällä? ja vissiin näytön kirkkaus saattaa vaikuttaa kans. Tarkista aina tehtävän hallinnoista jääkö sulla ohjelmat päälle. Muuta ei nyt tuu mieleen.

Näyttö syö näissä kosketusnäytöllisissä paljon akkua, samoin käyttöjärjestelmä (Android?).

Mulla on HTC Desire HD, Android-käyttiksellä, ja mulla akku kestää päivän sellaisella keskiraskaalla käytöllä. Angry Birdsiä jos pelaa, nettiä rämppää, kuuntelee Spotifyta ym ym, niin kyllähän se akku kuluu.

Samaa ongelmaa on mun käsittääkseni kaikissa kosketusnäyttöälyluureissa - akut on valmistajasta riippumatta järjestään alimitoitetut.

Pystyykö sun luurista katsomaan, että mikä sitä akkua syö eniten? Mulla voi: eniten vie näyttö, 64 %, sitten valmiustilan ylläpitäminen 10 %, puhelin käyttämättömänä 8 %, Angry Birds 4 %. Tunnin Spotify-kuuntelu päivässä, se on vienyt akusta 2 %.

Yhteistyössä