Siis laskivat, että tulojen pitää riittää lainaan sittenkin jos korko nousisi 8%.Alkuperäinen kirjoittaja Kerrotko:tarkemmin. En oo kuullutkaan.
Sinulla siis vissiin myös on laskettu 6% Nordeassa.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:juu kokonais korko on hyvä laskee mahd isolla prossalla...nordea taitaa käyttää tota 6% tällähetkellä mut hyvä se on oma maksukyky laskea vaikka tuolla 8%:llakin...nythän korot on menossa aivan ennätys alas mutta siihin on turha tuudittautua että sinne jäisi...
juu on...mutta itse laskettiin myös että maksukykyä on myös kahdeksaan prossaan saakka...parempi olla varautunut ettei sitten tule mökistä lähtö jos joku ihuna päivä korot ottaa vähän tuulta purjeisiin...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinulla siis vissiin myös on laskettu 6% Nordeassa.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:juu kokonais korko on hyvä laskee mahd isolla prossalla...nordea taitaa käyttää tota 6% tällähetkellä mut hyvä se on oma maksukyky laskea vaikka tuolla 8%:llakin...nythän korot on menossa aivan ennätys alas mutta siihin on turha tuudittautua että sinne jäisi...
Luulis. Mutta valitettavasti monet ei niin tee. Otetaan siihen vielä vähän kulutusluottoa mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:En tiedä mitä pankit tekivät, mutta tottakai itse laskeskelin koron määrää eri prosenteilla. Eivätkö kaikki lainaottajat sitä tee itsekin automaattisesti, kun miettivät että miten rahkeet riittävät?
nimen omaan luulisi että ihmiset ymmärtää oman parhaan ja laskee että ei sitten tule ylläreitä...korko kun on mikä elää omaa eloaan...mutta moni kun ei vaivaudu ottamaan edes selvää että mikä korko ja kuinka se vaikuttaa,kaikki ei ymmärrä! mutta jos ymmärtää ottaa lainaa pitäisi ymmärtää että se ei ole ilmasta :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:En tiedä mitä pankit tekivät, mutta tottakai itse laskeskelin koron määrää eri prosenteilla. Eivätkö kaikki lainaottajat sitä tee itsekin automaattisesti, kun miettivät että miten rahkeet riittävät?
Missä pankissa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika kovalta kuulostaa...Meillä laskettiin jonnekin viiteen asti, kai se riippuu siitäkin miten isoa lainaa on ottamassa omaan maksukykyyn nähden?
mitä isompi laina sen tarkemmin laskevat prosentteja sehän on sanomattakin selvää...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika kovalta kuulostaa...Meillä laskettiin jonnekin viiteen asti, kai se riippuu siitäkin miten isoa lainaa on ottamassa omaan maksukykyyn nähden?
samaa mietin...mut itsensähän siinä ahdinkoon ajaa ajan myötä jos ei ole selvillä asioista...sittenhän on turha märistä että koti pakkomyynnissä...Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Me laskettiin itse 10% mukaan...eikö ihmiset laske tällaisia automaattisesti ennen lainannostoa...jestas.
sittenhän se onkin eri asia!!Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:ei meillä vaan laskettu minkään mukaan. Meillä on kiinteä korko.
Kai teillä on sentään sen kiinteän koron mukaan laskettu?Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:ei meillä vaan laskettu minkään mukaan. Meillä on kiinteä korko.
On on..Kunhan sohaisinAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:sittenhän se onkin eri asia!!Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:ei meillä vaan laskettu minkään mukaan. Meillä on kiinteä korko.
Tuskin, koska aina kannattaa ostaa omaAlkuperäinen kirjoittaja Annu:Me laskettiin itse 10% mukaan...eikö ihmiset laske tällaisia automaattisesti ennen lainannostoa...jestas.
Ei tietenkäänAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kai teillä on sentään sen kiinteän koron mukaan laskettu?Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:ei meillä vaan laskettu minkään mukaan. Meillä on kiinteä korko.