Sammutatko auton tankkauksen ajaksi?

ViviKa
Ensinnäkin, itse olin samanlainen kaiken liian vakavasti ottava tyyppi, kunnes tajusin, että esimerkiksi tupakointi siinä tankatessa (ITSE EN HARRASTA) ei sytytä mitään tulipaloa tai räjäytä tankkia. Toisekseen auton käyntiinjättämisessä ei ole mitään haittaa, ja sille harmaalle vieraalle että meillä ei edes ole diesel-auto ja auto luultavasti uudempi kuin sulla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Syynä oli vain ja ainoastaan sovun säilyminen autossa, eli lasten dvd-soitin sammui jos auton sammutti, nyt dvd-soitin on laitettu toimimaan toisella tavalla :D

Pikkasen hemmotellut mukulat...? :whistle:

Meillä saa huutaa vaikka silmät päästään, jos hengestä on kysymys ja mukula ei tajua omaa (ja niiden vanhempien ) parasta... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViviKa:
Ensinnäkin, itse olin samanlainen kaiken liian vakavasti ottava tyyppi, kunnes tajusin, että esimerkiksi tupakointi siinä tankatessa (ITSE EN HARRASTA) ei sytytä mitään tulipaloa tai räjäytä tankkia.
Eik sekään, jos gegu kohtaa bensan...Ei vissiin... :(

Siinä on sivullisetkin vaarassa, jos joku älypää ei tajua että se on hengenvaarallista. Vaikka itse olisi päättänytkin elämänsä lopettaa, muiden puolesta sitä päätöstä ei voi tehdä... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViviKa:
Ensinnäkin, itse olin samanlainen kaiken liian vakavasti ottava tyyppi, kunnes tajusin, että esimerkiksi tupakointi siinä tankatessa (ITSE EN HARRASTA) ei sytytä mitään tulipaloa tai räjäytä tankkia. Toisekseen auton käyntiinjättämisessä ei ole mitään haittaa, ja sille harmaalle vieraalle että meillä ei edes ole diesel-auto ja auto luultavasti uudempi kuin sulla ;)
Okei... no ihan huvikseen varmaan on sitte nääkin säännöt keksitty. Kylläpäs me muut ollaan tyhmiä! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Syynä oli vain ja ainoastaan sovun säilyminen autossa, eli lasten dvd-soitin sammui jos auton sammutti, nyt dvd-soitin on laitettu toimimaan toisella tavalla :D

Pikkasen hemmotellut mukulat...? :whistle:

Meillä saa huutaa vaikka silmät päästään, jos hengestä on kysymys ja mukula ei tajua omaa (ja niiden vanhempien ) parasta... :|
Juu, erittäin hemmotellut ;) :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Olen nähnyt että dieseliautot jätetään käyntiin tankkauksen ajaksi. Lienevätkö niin vanhoja romuja,e tteivät enää käynnistyisi tankkaamisen jälkeen....
just tota mietiin kans, kyllä meillä isäntä sammuttaa tankkauksen ajaksi dieselinkin, samoin minä sammutan aina ku tankaan......
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Olen nähnyt että dieseliautot jätetään käyntiin tankkauksen ajaksi. Lienevätkö niin vanhoja romuja,e tteivät enää käynnistyisi tankkaamisen jälkeen....
just tota mietiin kans, kyllä meillä isäntä sammuttaa tankkauksen ajaksi dieselinkin, samoin minä sammutan aina ku tankaan......
Minä luulin, että jos diesel on ollut kauan käynnissä (ajettu pitkään) niin pitää pysähdyksissä antaa olla vähän aikaa käynnissä ennen kuin saa edes sammuttaa...
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Olen nähnyt että dieseliautot jätetään käyntiin tankkauksen ajaksi. Lienevätkö niin vanhoja romuja,e tteivät enää käynnistyisi tankkaamisen jälkeen....
just tota mietiin kans, kyllä meillä isäntä sammuttaa tankkauksen ajaksi dieselinkin, samoin minä sammutan aina ku tankaan......
Minä luulin, että jos diesel on ollut kauan käynnissä (ajettu pitkään) niin pitää pysähdyksissä antaa olla vähän aikaa käynnissä ennen kuin saa edes sammuttaa...
En ole koskaan kuullutkaan. Ja dieselauto löytyy meiltäkin.
 
Huoltoasemalla töissä ollessa olen huomannut että kyllä pää sääntöisesti kaikki sammuttaa.. Useimmiten ne jotka hakevat "juoksubensaa" jättävöt käyntiin. Ja toiset juuri siksi ettei lähe enää välttämättä käyntiin (talvella).
Ja joku oli ihan oikeassa, diiseli auton pitää antaa puksuttaa ajon jälkeen hetki ennen sammutusta, en muista syytä, mutta mie mumisin aina ukko nooan mielessäni ennen sammutusta.
 

Yhteistyössä