samassa tilanteessa olevia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmony86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmony86

Vieras
minulla seuraavanlainen tilanne..
erosin suhteessa jossa lasta yritimme kovasti yli vuoden tuloksetta. (suhteessa oli väkivaltaa yms, ja sitä tyhmänä tuudittautui siihen et tilanne muuttuisi. onneksi tuli mitta täyteen ja uskalsin lähtea siitä pois..)

eihän se vauvakuume kuitenkaan mihinkään kadonnut kun ystävilläkin noita pieniä nyyttejä on tulossa.

olen jo yli vuoden tuntenut miehen, jonka kanssa olen jakanut kaikki vaikeat asiat mitä suhteessa koin ja hän jakoi omasta tilanteestaan.. tilanne johti rakastumiseen ja nyt olemme onnellisesti yhdessä. asiaa pohdittiin yli 9kk joten ei mikään hätänen päätös.

Jos tulisin nyt raskaaksi olisin niin onnellinen. 4 vuotta vakkariduunia takana ja kaikki sen puolesta ok.

onko muita vastaavassa tilanteessa.. en haluaisi ukahduttaa vaavihaaveita. Miehellä on 3v tytär ennestään. Tilanne uusi kun toinen asuu vielä erikaupungissa, mutta haaveena meillä on et ensivuoden aikana asioihin tulee isoja muutoksia. En olisi voinut uskoa että löydän sielunveljen, ystävän ja rakastetun samasta paketista. olen onnekas ja mieskin todella vauva rakas ja hänellekin mun kuumeilut ok.

kommentteja

Yhteistyössä