Meillä tyttö syntyi 22. marraskuuta 2000, poika 28. marraskuuta 2004. Itse olen syntynyt 16. marraskuuta 1983 . Eikä olla muuten mitenkään "tähtäilty" tähän.
meillä on 2 viikkoa väliä lasten synttäreissä.samaan aikaan ollaa juhlittu mutta nyt jo tyttö vähän pisti vastaan,vuodenpäästä sitten varmaan kaverit kutsutaan eri päivinä.
minun tuttuni lapsilla on tasan 2v ikäeroa ja ihan muutamia tunteja.. toisen la oli päivää myöhemmin mutta tulikin samana.. aika hauskaa, tai ehkei niistä isompina
mä oon syntyny 11.10 ja mun veli puoli myös samana päivänä..no siskopuoli on syntyny 4.10 ja meitin omapoika meinas tulla samana päivänä ku mul oli synttärit mutta tuliki sit vast seuraavana eli 12.10
Meillä 2lasta syntyneet huhtikuussa toinen viides päivä ja toinen 10:s. Vain vuosi ja 5päivää välissä. Sit vanhin lapsista ja mies on syntyneet toukokuussa. Ja nyt syntyi 30.6. Ja mulla itellä oli synttärit 10.7. Eli jos horoskooppeja aattelee niin meillä on 2 oinasta,2 rapua ja 2 härkää.
meillä on 2 tyttöä syntynyt maaliskuussa,pienempi 14pvä(-06)ja vanhempi 28pvä(-00)...poika on syntynyt 14.4 (-04)et meillä on monet juhlat keväällä.aattelin et tyttöjen synttärit vois tulevaisuudessa pitää samaan aikaan =)
minä olen syntynyt maaliskuussa..ja miehen siskon mies on syntynyt samana piävänä jopa kuin minä...tosin vanhempaa mallia....eli se olen varmaan minä joka synnyin sen synttäripäivänä
Minun kaksi vanhinta tytärtä ja minä olemme syntyneet toukokuussa,
kaksi nuorinta tytärtäni syyskuussa
Mieheni ja hänen poikansa syntyneet elokuussa
Eli meillä keskitetyt juhlakuut