Salkkareitten Salla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinsella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kinsella

Jäsen
18.02.2008
408
1
16
Pohjois-Savo
Ktasoin eilen neloselta sitä Levottomat 3:sta, jossa sillä Salkkareissa näyttelevällä Sallalla oli pieni rooli kun voitti silloin aikoinaan sen jonkun näyttelijäkisan (en muista nimeä) Hän oli siinä paljon hoikempi kuin mitä nyt! Jossakin lehdessä hehkutti joskus laihtuneensa, mutta en ole mitään huomannu vaikka joka päivä Saliksia katson. :ashamed:

Joskus oli jotain juttua jossain, et salla alkaa kuntoilla ja laihtuu. Ei sillä, että mua sen koko häiritsisi, mutta sen jälkeen olen odottanu että milloinkahan se tapahtuu ja miten. No sitä on saanut pari vuotta vissiin jo odotella...

No voi vitsit... Nyt mua harmittaa, kun en sitä leffaa uudestaan kattonu. En edes muistanu, että on siinä, mut nyt alko kiinnostaa. :laugh: Musta se mimmi on nätti ton kokosena ku ny Salkkareissa... Kiva nähdä, että pullukkakin voi näyttää hyvälle. Nythän se on alkanu kuntoileen... Tuloksia ootellessa. Jos vaikka itekin innostuis... :whistle:

oisko kuvaa siitä levottomissa?ja joskus jossain lehdes oli et oli pv pojoilla laihtunut, oliko se nyt 20kg...ja en muista onko se edellinen salkkarin alku jossa se on pulleampi kuin nyt..

Mä oon varmaan aika outo, mutta minusta se "Salla" on ihan kivannäköinen ja sitä pukee tuo pieni pyöreys.
*muoks* ja sen osuus tossa sarjassa on niin koomisen surkuhupaisa, että jo senkin vuoksi sitä on kiva katsoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
se ohjelma oli haluatko filmitähdeksi joka olikin sitten ihan vitsi

Muistan, että siinä finaalis niitten piti näyttää paljasta pintaa ja suudella naista... kiva, jos ei oo kovin innokas esittelemään rintojaan kaikelle kansalla tai suutelemaan samaa sukupuolta, mutta tekee sen voittaaksen hienon uran... ja kuinkas sitten kävikään.. :D

Yhteistyössä