no näinhän sitä kuvittelis, mutta kun ei salkkareista koskaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:1999 lukee wikipediassa
Ja aika intohimoisia suudelmia vaihtavat ollakseen äiti ja poika/kasvatusäiti ja poika niin kuin joku oli miettiny siitä naisesta ja Rafaelista
Ei alkanu viel 97, ku mä kirjoitin silloin ylioppilaaks, ja Salkkarit alkoi vasta kun mä olin jo opiskelemassa (väliin mahtui yksi välivuosikin)... 1999 kuulostaa jetsulleen oikealtaAlkuperäinen kirjoittaja weballergy:Mun mielestä alko jo -97.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Oliko vasta -99?Alkuperäinen kirjoittaja leona:1999Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori
Seiskan juonipaljastuksista:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:mutta siis kukaan ei tienny tohon mun alkuperäseen kysymykseen vastausta?
Alkuperäinen kirjoittaja Seppo:ärsyttää kun roomeolta vietii maija vaik ei se ollu ottanu mitää huumeit! varmaa käy sillee et ku se helena soitti kännyst sinne johki nii se känny jäljitetää ja siten sitte saadaa se juttu selville