salkkareista (sisältää juonipaljastuksia)

Mä yritin kattoo niiden nettisivuilta,enkä löytänyt alkamisvuotta.Sielä muistatko vielä-heidät osiossa mainitaan et on tullut jo kahdeksan vuoden ajan.Mut koskahan sekin juttu on kirjoitettu?Mäkn uskoisin et 97,mut en väitä.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja leona:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori :D
1999
Oliko vasta -99? :eek:
Mun mielestä alko jo -97.
Ei alkanu viel 97, ku mä kirjoitin silloin ylioppilaaks, ja Salkkarit alkoi vasta kun mä olin jo opiskelemassa (väliin mahtui yksi välivuosikin)... 1999 kuulostaa jetsulleen oikealta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
mutta siis kukaan ei tienny tohon mun alkuperäseen kysymykseen vastausta? :D
Seiskan juonipaljastuksista:
Jenni kaipaa seuraa ja kutsuu luokseen Rafaelin mutta illan mittaan ovella rimputtelee myös kadoksissa ollut Eero.Hän vaatii Jenniltä selityksiä.
Tiedä sitten koska tuo tapahtuu..

 
vieras
Salatut elämät (puhekielessä yleisimmin Salkkarit) on Fremantle Productions Oy:n tuottama ja televisiokanava MTV3:n esittämä suomalainen saippua-/draamasarja. Sarjan kuvaukset alkoivat vuonna 1998, ja sen ensimmäinen osa nähtiin MTV3:lla 25. tammikuuta vuonna 1999.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Salatut_el%C3%A4m%C3%A4t
 
Seppo
ärsyttää kun roomeolta vietii maija vaik ei se ollu ottanu mitää huumeit! varmaa käy sillee et ku se helena soitti kännyst sinne johki nii se känny jäljitetää ja siten sitte saadaa se juttu selville :D
 
memmu
Alkuperäinen kirjoittaja Seppo:
ärsyttää kun roomeolta vietii maija vaik ei se ollu ottanu mitää huumeit! varmaa käy sillee et ku se helena soitti kännyst sinne johki nii se känny jäljitetää ja siten sitte saadaa se juttu selville :D

Juu niin ärsyttää!!
Ja mä istuin tippalinssissä telkkarin eessä ku salikset loppu...
Koskakohan nää hormonit tasottuu...
 
MiNäVaIn!
no jee ettekö tiiä että se "rafaelin hoito" on se Helena Kuulia jonka Stuba poika istuu vankilassa ja sillä on toinen poika se, jota se roomeo ja rafael umpu ja se halvaantu. mut ku se helena sillon sano että "poikani serge halvaantui lantiosta alaspäin koska pyssyn kuula osui häntä selkärankaan" miten se selkärankaan olisi osunu ku sillä oli verta rinnuksilla? kuoleekohan se juulia ku lasse ajo sen yli? toivottavasti isabella ei vieläkään hyväksy, että se miro ja oona seurustelee ja että miro asuu sen neitipapupata-sallan luona.
 
ruttu
miks täällä on noin vanhoja kommentteja?? eikö täällä oo käyny muita vai jauhaako ne vain muuten vaan ikivanhoista jutuista??? arvaa mikä vituttaa+ no se, kun joku pari kuukautta sitten salkkareiden sivuille monet lähetti että "hei onx tääl ketää" ei tää oo mikään chatti! täällä pitää puhua itse ohjelmasta eikä siitä että onko täällä ketään! huoh, otta pattiin tuollaset chattailiat....
 

Yhteistyössä