Näin se meni! ei niillä sama sukunimi ole..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös Rafaelin sukunimi ole Aro? Ja sen mummon Kuula? Ossihan vertasi sitä Kuulaa Toivo Kuulaan.. vai onko multa mennyt jotain ohi?
Näin se meni! ei niillä sama sukunimi ole..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös Rafaelin sukunimi ole Aro? Ja sen mummon Kuula? Ossihan vertasi sitä Kuulaa Toivo Kuulaan.. vai onko multa mennyt jotain ohi?
Ahaa, OK; en ollut noin tarkkana, sen vain tiesin, et asuntokauppoihin ne paperit liittyi.Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Ne oli niiden myytävien asuntojen kauppakirjat allekirjoitettaviksi.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Saattoihan olla saman naisen koira. Ja Rafaelilla ja sillä naisellahan on jotain yhteisiä bisneksiäkin, Rafaelhan vei sille niit jotain asuntoesitteotä mitä se sai Ossilta.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Se vanha nainen oli joku Rafaelin "hoito"...viihdyttääköhän se tällasia vanhempia rahakkaita naisia. Joskus viime viikolla Rafael suuteli ton naisen kans puiston penkillä ja aikasemmin ulkoilutti jonkun koiraa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös Rafaelin sukunimi ole Aro? Ja sen mummon Kuula? Ossihan vertasi sitä Kuulaa Toivo Kuulaan.. vai onko multa mennyt jotain ohi?
Osasin siis auttaa edes jossakinAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ahaa, OK; en ollut noin tarkkana, sen vain tiesin, et asuntokauppoihin ne paperit liittyi.Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Ne oli niiden myytävien asuntojen kauppakirjat allekirjoitettaviksi.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Saattoihan olla saman naisen koira. Ja Rafaelilla ja sillä naisellahan on jotain yhteisiä bisneksiäkin, Rafaelhan vei sille niit jotain asuntoesitteotä mitä se sai Ossilta.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Se vanha nainen oli joku Rafaelin "hoito"...viihdyttääköhän se tällasia vanhempia rahakkaita naisia. Joskus viime viikolla Rafael suuteli ton naisen kans puiston penkillä ja aikasemmin ulkoilutti jonkun koiraa...
mä muistin väärin SORI :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Näin se meni! ei niillä sama sukunimi ole..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös Rafaelin sukunimi ole Aro? Ja sen mummon Kuula? Ossihan vertasi sitä Kuulaa Toivo Kuulaan.. vai onko multa mennyt jotain ohi?
JännittäkäämmeAlkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:mutta siis kukaan ei tienny tohon mun alkuperäseen kysymykseen vastausta?
No eihän kaikkea voi muistaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:mä muistin väärin SORI :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Näin se meni! ei niillä sama sukunimi ole..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös Rafaelin sukunimi ole Aro? Ja sen mummon Kuula? Ossihan vertasi sitä Kuulaa Toivo Kuulaan.. vai onko multa mennyt jotain ohi?
no todellakin jännitän, koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:JännittäkäämmeAlkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:mutta siis kukaan ei tienny tohon mun alkuperäseen kysymykseen vastausta?
siis uskon että se vanha mummo joka suuteli rafaelin (enkeliä) on porvoosta kotoisin. sillä eihän sitä koskaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:siis anteeks??Alkuperäinen kirjoittaja leona:porvoosta iltaa!
1999Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori
En nyt oo ihan satavarma mut oisko 97?Must tuntuu et mä olin silloin seiskalla..eli sit ois tuolloin..Mut en muista tarkkaan.Mut lähes joka jakso tullu katottua!Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori
Oliko vasta -99?Alkuperäinen kirjoittaja leona:1999Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori
kyllä vaan ja tämä on varma tietoAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Oliko vasta -99?Alkuperäinen kirjoittaja leona:1999Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori
Mun mielestä alko jo -97.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Oliko vasta -99?Alkuperäinen kirjoittaja leona:1999Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori
ei ole kuin -99Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Mun mielestä alko jo -97.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Oliko vasta -99?Alkuperäinen kirjoittaja leona:1999Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori