salkkareista (sisältää juonipaljastuksia)

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Se vanha nainen oli joku Rafaelin "hoito"...viihdyttääköhän se tällasia vanhempia rahakkaita naisia. Joskus viime viikolla Rafael suuteli ton naisen kans puiston penkillä ja aikasemmin ulkoilutti jonkun koiraa...
Saattoihan olla saman naisen koira. Ja Rafaelilla ja sillä naisellahan on jotain yhteisiä bisneksiäkin, Rafaelhan vei sille niit jotain asuntoesitteotä mitä se sai Ossilta.
Ne oli niiden myytävien asuntojen kauppakirjat allekirjoitettaviksi.
Ahaa, OK; en ollut noin tarkkana, sen vain tiesin, et asuntokauppoihin ne paperit liittyi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Se vanha nainen oli joku Rafaelin "hoito"...viihdyttääköhän se tällasia vanhempia rahakkaita naisia. Joskus viime viikolla Rafael suuteli ton naisen kans puiston penkillä ja aikasemmin ulkoilutti jonkun koiraa...
Saattoihan olla saman naisen koira. Ja Rafaelilla ja sillä naisellahan on jotain yhteisiä bisneksiäkin, Rafaelhan vei sille niit jotain asuntoesitteotä mitä se sai Ossilta.
Ne oli niiden myytävien asuntojen kauppakirjat allekirjoitettaviksi.
Ahaa, OK; en ollut noin tarkkana, sen vain tiesin, et asuntokauppoihin ne paperit liittyi.
Osasin siis auttaa edes jossakin :D
 
Laura jatkaa Eeron kuulustelua, mutta tämä ei vieläkään myönnä olevansa Aaro. Rapussa Joonatan saa kuulla Oonan aikeista viedä Laura virkavaltaa pakoon Australiaan ja loukkaantuu hieman, koska se tarkoittaisi heidän eroamistaan. Oonakin on suruissaan, muttei kestä ajatusta, että hänen äitinsä joutuisi vankilaan.

Oonan pelko Lauran kiinnijäämisestä pahenee, ja Laura pelkää salaisuuden leviävän entisestään ja kiristää tahtia "Aaron" kuulustelussa. Hän antaa "Aarolle" viimeisen mahdollisuuden tunnustaa oikea henkilöllisyytensä ottaen kovat keinot käyttöön....
 
Ehkä Rafael on sen naisen hoito,rahasta ym..Mut joskus mietin sitäkin et ku Romeo ja Rafael on asuneet lapsuutensa lastenkodeissa..Ja se Kuula on kans niin tumma ku pojat(yhdennäköisyyttä)et jos ois niiden biologinen äiti.. :eek: Ja toisinaan taas mietin et joku kasvatusvanhempi tms.. :whistle: Noo,eiköhän tuo selviä..

Niin ja täälä kans yks jolle salkkarit on päivän kohokohta.Ja ollu muuten ihan ekasta jaksosta lähtien.. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
minäs vuonna salkkarit alkoi? mäkin oon jo pienestä pitäen kattonu mut en varmaan ihan alusta ku kuitenki vieläki oon tosi nuori :D
En nyt oo ihan satavarma mut oisko 97?Must tuntuu et mä olin silloin seiskalla..eli sit ois tuolloin..Mut en muista tarkkaan.Mut lähes joka jakso tullu katottua! :D
 

Yhteistyössä