Salkkareiden Katariina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gugguug:
Tuli kans ekana mieleen, et se Liisa ois Ismon exä... Mut toisaalta ne oli koko perheen voimin sen hautajaisissa ku se syöpään kuoli, ja Ismo on sen haudallakin käyny... Olis aika paksua jopa Salkkareissa.
Ja Liisahan olis sit jo toinen Ismon kuolleista heränny nainen :D

Mä veikkaan, että se ei "herää henkiin". Tän Liisan osoitetietojahan ei löytynyt (kait) ja eivät muutenkaan oo sitä tavottanut. Eli jos Elsa tai muutkaan ei jostain syystä oo tienny et tää Liisa on kuollut. Ja siis on sama ihminen silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Tuli kans ekana mieleen, et se Liisa ois Ismon exä... Mut toisaalta ne oli koko perheen voimin sen hautajaisissa ku se syöpään kuoli, ja Ismo on sen haudallakin käyny... Olis aika paksua jopa Salkkareissa.

Mä veikkaan, että se ei "herää henkiin". Tän Liisan osoitetietojahan ei löytynyt (kait) ja eivät muutenkaan oo sitä tavottanut. Eli jos Elsa tai muutkaan ei jostain syystä oo tienny et tää Liisa on kuollut. Ja siis on sama ihminen silti.

MIssäs on sanottu että se LIISA viel elää,, on vaan puhuttu Liisasta,,,,,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja juoniteitoinen:

MIssäs on sanottu että se LIISA viel elää,, on vaan puhuttu Liisasta,,,,,,,,

No noinhan mä just sanoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex :D

Mulle tuli sama mieleen!!!
Eikö se Ismon Liisa kuollut tjtn?

Niinhän se olevinaan piti mennä mutta sama tuli mieleen. Kuinkas muuten Ismo ei sitten olisi tuntenut tätä Elsaa, anoppiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitten:
kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex :D

Niinhän se olevinaan piti mennä mutta sama tuli mieleen. Kuinkas muuten Ismo ei sitten olisi tuntenut tätä Elsaa, anoppiaan?

jos on muuttunut vuosien varrella niin paljon...tai huonot välit ja ei paljoa yhteyttä pitäneet

Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitten:

No kerta se liisa ei ole ollut äitinsä kanssa tekemisissä,ni sillonhan ismokaan ei olisi anoppia ikinä tavannut. Tosin luulen et ei se ismon vaimo ainakaan kuolleista nouse.

joo, ismon liisa kuoli syöpään kun kalle ja miia oli pieniä.

mutta kuka ismon nainen on muka noussut kuolleista kun joku kirjotti et olis jo toinen kuolleista noussu nainen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, ismon liisa kuoli syöpään kun kalle ja miia oli pieniä.

mutta kuka ismon nainen on muka noussut kuolleista kun joku kirjotti et olis jo toinen kuolleista noussu nainen?

Sallahan oli jo ruumiishuoneella makaamassa paareilla kun heräsikin eloon

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei kukaan sano Jennille, että luopuisi siitä hamppukasastaan joka on kuin variksen pelätin??? Sillä on tolkuttoman huonokuntoiset hiukset!

Taisin nähdä ton Jennin kaupassa viime viikolla. Tällä hetkellä oli ainakin tummanruskee tukka.

Katariina näytti sinä päivänä hienolta (aamulla) kun oli jennin ja ossin häät!!Mutta isabellakin on ihan nätti mutta liian blondit hiukset näyttää epä-aidolta.

juoni paljastuksissa seiskassa sanottiin että katariina joutuu mielisairaalaan se kyllä onkin aika mielesairas ku luulee että sara on muka elossa!!!! SE KYLLÄ KIRJOTTAA NE UHKAUS VIESTIT ITE KUN SE SANO ANTILLE ETTÄ" SE LUKI TYÖ PAPEREITA JA OLI MUKA SOHVALLA" JA ANTTI KUULI ETTÄ ULKO OVI OIS KÄYNY NIIN KATARIINA KÄVI ITE SILLO VIEMÄSSÄ SE KIRJEEN JA ITE KIRJOTTI SEN "HUOMENNA TAPAAMME KIVIKOSKELLA NIIN SE ON TODELLA TODELLA MIELI SAIRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="kiikku";23502713]juoni paljastuksissa seiskassa sanottiin että katariina joutuu mielisairaalaan se kyllä onkin aika mielesairas ku luulee että sara on muka elossa!!!! SE KYLLÄ KIRJOTTAA NE UHKAUS VIESTIT ITE KUN SE SANO ANTILLE ETTÄ" SE LUKI TYÖ PAPEREITA JA OLI MUKA SOHVALLA" JA ANTTI KUULI ETTÄ ULKO OVI OIS KÄYNY NIIN KATARIINA KÄVI ITE SILLO VIEMÄSSÄ SE KIRJEEN JA ITE KIRJOTTI SEN "HUOMENNA TAPAAMME KIVIKOSKELLA NIIN SE ON TODELLA TODELLA MIELI SAIRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Näinhän se on mutta miksi noin isot kirjaimet ja paljon huutomerkkejä? :DD

Yhteistyössä