Salkkareiden Katariina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jennin hiukset tosiaan näyttää suoristettuna tosi paljon kauniimmalta, harmi ettei ne useemmin oo niin!
Katariina on välillä nätti, kuvakulmasta riippuen. Ei noin yleensä ottaen uppoa mun makuun... Isabella on enempi omaa tyyppiä.

Jossain joskus luki, että Jenni (Anu Palevaara tai joku semmonen) haluaisi oikeassa elämässä muuttaa hiustensa tyyliä, mutta Salkkareiden takia pitää pitää hiukset tuossa kuosissa, mitä nyt on.

En tajua, saihan se Panukin (?) siistiä tukkansa.

Ehkä sen Jennin on pakko vaan näyttää vähä "höpsähtäneeltä" blondilta... Mut se lookki ei oikein istu roolihahmon mallinuratavoitteisiin/työhön kauneushoitolassa.
Miksei Jenni ihan hyvin vois päästä johonki muuttumispäivään missä sais uudet hiukset!

Alkuperäinen kirjoittaja jennipenni:
Ehkä sen Jennin on pakko vaan näyttää vähä "höpsähtäneeltä" blondilta... Mut se lookki ei oikein istu roolihahmon mallinuratavoitteisiin/työhön kauneushoitolassa.
Miksei Jenni ihan hyvin vois päästä johonki muuttumispäivään missä sais uudet hiukset!

no niinpä... olix edux jennin alalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex :D

Mulle tuli sama mieleen!!!
Eikö se Ismon Liisa kuollut tjtn?

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex :D

joo kuoli.. oishan toiki aika jännä.. mahdollista kyllä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

joo kuoli.. oishan toiki aika jännä.. mahdollista kyllä! :D

Salkkarit on kotimainen Kaunarit, joten juu, kaikki todellakin on mahdollista :D

Tuli kans ekana mieleen, et se Liisa ois Ismon exä... Mut toisaalta ne oli koko perheen voimin sen hautajaisissa ku se syöpään kuoli, ja Ismo on sen haudallakin käyny... Olis aika paksua jopa Salkkareissa.
Ja Liisahan olis sit jo toinen Ismon kuolleista heränny nainen :D

Yhteistyössä