Salipukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ehkä voitte arvata jutustani, minkä saliketjun salilla käyn tai minkätyyppisellä salilla käyn. En nyt kuitenkaan mainitse, mikä on salin nimi, jossa käyn. =)

Ei minua oikeastaan haittaa pukeutuminen, mutta jos näkyy liikaa se kyllä haittaa. En tiedä, olenko nipo alle kolmikymppiseksi naiseksi, mutta muutamat asiat ällöttävät. En ymmärrä, miksi nuoret miehet käyttävät salilla todella tiukkoja trikoita, joista näkyy selvästi pepun muodot. Yök! Joiden trikoista näkyy pienet alushousut läpi esim. jock-strapit tai stringit. Mä en tiedä kamalampaa asiaa kuin miesten stringit, oli mies millainen tahansa. :( Kovin lyhyitä trikooshortseja olen miehillä nähnyt, voisiko ne edes kieltää miehiltä salilla? Epäesteettistä ja sopimatonta mielestäni.

Onko näille asioille tehtävissä jotain? Voisi edes meidän naisten takia puuttua tuollaiseen ettei tarvitse vaihtaa salia..

Minä käytän 2xu:n lyhyitä trikooshortseja ja pidempiä mallejakin. Laitan alle stringit, koska ovat parhaat tiukkojen pöksyjen alla ja mukavat. Tiedän etten aika treenattuna miehenäkään näytä hyvältä noissa, mutta salilla treenataan eikä esitellä itseään!

Samaa mieltä! Osa miehistä käyttää trikoiden lisäksi vieläpä melko antavia toppeja ja treeni koostuu kehonpainoharjoitteista, jotka ois voinut aivan yhtä hyvin tehdä kotona ja säästänyt senkin ajan vaikka muotibloggaamiseen. Joku harva saattaa välillä tehdä lantion loitontajia laitteessa, mutta muu aika venytellään perse pystyssä. Helvetti!

Tottakai on tehtävissä. Toimi näin: keskity omaan treenaamiseesi äläkä katsele muita tai muiden pukeutumista. Tadaa! Näin vältyt pahoittamasta mieltäsi, sillä se mikä ärtymyksesi aiheuttaa on vain ja ainoastaan sinä itse. Ja vain sinä voit päättää miten suhtaudut asioihin.

Juostessa niitä voi käyttää miehetkin, mutta salilla ei MITÄÄN funktiota.
Kyllä kuule kauan ennen naisten trikoita, jotka siis olivat aikaisemmin nimellä pitkät kalsarit, oli kompressiohousuja, jotka nimenomaan auttoivat voimailussa. Tosin niiden päällä pidettiin löysiä shortseja tai verkkareita. Juostessa ei trikoilla ole mitään funktiota kilpailujen ulkopuolella.

Itse käytän stringejä Juostessa ja liikkuessa voittamattomat. Bokserit hiertää ainakin mulla haaroväliin ihottumaa. Käytän itse Dieselin, Calvin Klein stringejä. Jos ei ole kauhea etuvarustus niin tietynmalliset naisten stringit menee myös missä on isompi etumus.

Yhteistyössä