salilla - neuvoa kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa ja epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa ja epävarma

Vieras
synnytyksestä on 7 viikkoa, aloitin kuntosalilla käynnin. käyn 3 x viikossa aluksi, pieniä sarjoja 10-15 kg, sitten aloitetaan kunnon ohjema 3-4 x viikko.
imetys on käynnissä.
tarkoitus olisi saada lihasmassaa ja linjoja kondikseen (solakoitua) ilman, että maidoneritys häiriintyy.
Tarvitsenko erityistä ruokavaliota? täytyykö vältellä rasvoja ym. (en syö rasvaa muutenkaan juuri lainkaan)?
Millaisessa ajassa tuloksia alkaisi näkyä? viikko takana vasta :)

Synnytyksestä on vielä aika vähän aikaa, joten aloita rauhallisesti!Salilla kannattaa tosiaan käydä vähintään se 3x viikossa, jos haluaa tuloksia+lisäksi lenkkeilyä tms.
Ruokavalioon kannattaa sen verran huomiota kiinnittää että saatko tarpeeksi proteiineja(lihassa, rahkassa jne), koska lihas tarvitsee proteiineja kasvaakseen..Hiilihydraatit olen jättänyt itse minimiin ja painokin on samalla tippunut..eli ei vaaleata leipää, perunaa, riisiä, pastaa pieninä annoksina...salaatteja ja kasviksia paljon!Itse syön lihaa, kalaa, kanaa kasvisten ja salaattien kanssa...
Tuloksia ei näy heti, mutta itse huomaa aika pian miten paljon paremmin jaksaa,,,Ja rohkeasti vain lisää painoja sitten kun tuntuu että tämä käykin liian helpostti!Liian usein naiset pelkää lihasten kasvavan liiaksi, jota ne ei todellisuudessa helposti tee ja naurettavaa katsoa naisia salilla joilla ei ole edes hiki...Elikkä tuloksia itse huomasin noin parin kuukauden jälkeen!Ja muista ette tuijota liiaksi vaakaa..paino voi nousta kun lihasmassaa tulee lisää!!!Lihas painaa enemmän kuin läski...Ja tsemppiä sulle!!! :flower:Itse olen sydämmeni punttikselle menettänyut ja kroppakin kieltämättä ihan jees..... =)

Yhteistyössä