Salatut elämät - vauvojen vaihto - spekulointia.

• Viestiketjun aloittaja Salkkarit87
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Veikkaan myös että vauvat eivät oikeesti ole vaihtuneet tai ne on vaihdettu uudelleen. Jennihän oli jo silloin kipeä eli joko on taas nähnyt unia tai sitten vaihtanut vauvat uudelleen heti.
Salkkarit ei noin yleensä sisällä mitään loistavia näyttelijäsuorituksia, mutta eilisessä jaksossa se Cindyn tuska oli kyllä niin aidonnäköistä että ihan sydämestä otti. Ja ei, en ota sarjaa tosissani, mutta kun tuossa on alkanut olemaan aika erikoisia käänteitä ja niitä on mukava spekuloida (myös tämä kuolon pesä/painajainen merellä kuvio)

Kfkfkf
Ja miksi sossu sanoi että OJ menee sijaisperheeseen kunnes KAIKKI on selvää ja sit samassa jaksossa se kuitenkin tuotiin Sebastianille ja Isabellalle :O

Et kaikki verikokeet kerittiin jo ottamaan jne. Maanantain jaksossa ainakin oli vielä vauva noilla.

"nina"
Mä en oo hirveen tiiviisti salkkareita katsonut, aina silloin tällöin. Joten välistä on varmasti jotain jäänyt näkemättä. Vaihtoiko jenni ne vauvat vai rannekkeet? Itse olen koko ajan ollut uskossa, että on vaihtanut vauvojen rannekkeet keskenään vai tapahtuiko se niin et se vaihtoi vauvat muttei niitä rannekkeita? Hirveen epäselvästi selitetty. Mut jos se ois vauvat vaihtanut, niin silloin joku hoitaja olisi voinut tosiaan nimirannekkeen perusteella vaihtaa vauvat takaisin omille paikoilleen. ¨

Ja mitenkäs se dna näyte, oliko se positiivinen?

Yhteistyössä