Ja saattaa sama salaattikulho tai voileipä siirtyä mystisesti perheestä toiseen.Alkuperäinen kirjoittaja ja:kun Salkkareissa syödään tai juodaan niin ihan oikeasti ne eivät tee sitä. Välillä näkyy tyhjät kahvikupit, ovat hörppivinään. Eilen Eero otti kylmän padan uunista ja esitti, että poltti sormensa ;-D Selvästi hipaisi sitä kylmää jo ennenkuin esitti, että poltti sormensa.
mä luulin että se oli ihan kaikkien tiedossa. en siis ole kuin vain vilkaissut välillä salkkareita niin en ole ihmeemmin ihmetelly kun eivät ikinä puhu asiasta. se ei siis muka ole raskaana siinä sarjassa?Alkuperäinen kirjoittaja Salari:Ja Veera on raskaana eikä kukaan ole huomannut sitäkään...
No ei ole ei. Tai siis ne ei oo vielä huomanneet sitäAlkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:mä luulin että se oli ihan kaikkien tiedossa. en siis ole kuin vain vilkaissut välillä salkkareita niin en ole ihmeemmin ihmetelly kun eivät ikinä puhu asiasta. se ei siis muka ole raskaana siinä sarjassa?Alkuperäinen kirjoittaja Salari:Ja Veera on raskaana eikä kukaan ole huomannut sitäkään...
No, Veerahan lähtikin jo kun oli raskaana ja paha oli jo peitellä.Alkuperäinen kirjoittaja Salari:Ja Veera on raskaana eikä kukaan ole huomannut sitäkään...
hyvä pointtiAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mua alko naurattaa kun Ismo joutu putkaan selitti se että Miron isä asuu 2. kerroksessa ja äiti 4. kerroksessa jne mutta sen ukkohan asuu (siis se Miron isä ) ullakkohuoneistossa.