Hyvä ihminen: lopeta sitten. Nyt heti paikalla. Erot ei ole kivoja ikinä, eikä varsinkaan silloin jos toinen tulee petetyksi. Ihan kaikella ystävyydellä sanon tämän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä tiedä. Mun pää onkin ihan sekaisin. Ehkäpä se on se hyvä mieli siitä, että minunkin elämässä voi vielä tapahtua jotain eikä tarvitse lojua vain hylättynä nurkkaan. Tietenkään en tahdo liittoani pilata, en missään nimessä pidä tätä toista niin tärkeänä. Se on meille kummallekin selvillä, että ei mitään suuria tunteita.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Joo, meillä on sama prosentti. Samoin oli exän kanssa. Mutta jos todella se salasuhde olisi tärkeä, ne 4-6 päivää käyttäisit siihen ihan mielihyvin: kuitenkin taitaa tärkeämpi olla se avioliittosi. Miksi sitten riskeerata se?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oma mies on noin 4 - 6 päivää kuukaudesta kotona. En mä silloin mihinkään lähde kun muutenkin nähdään todella vähän.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meinasin kysyä samaa jo heti alotuksen luettuani.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:No mistäs on kysymys Jännityksestä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se oma mies saa huomiota kotona aina kun täällä on ja ehdimme kyllä hyvin vehtailla. Ei tässä siitä ole kysymys.
Mä sanoisin, että jos kysymys on pakottavasta rakkaudesta, täältä ei tarvitsisi kysellä lastenhoitovinkkejä: hätä keinot keksii. Ja siinä tilanteessa se oma ukkokin menisi ihan täysin lasten vahdista kotona ollessaan. Eli tästä ei voi olla kyse.
Mistä? Seksistä? Jännityksestä? Mikä järki?? :headwall:
Jospa se sitten on sitä jännitystä ja seksiä. Eikä kaikessa ole aina järkeä.
Mutta tosiaan, oli virhe kysyä täältä tästä asiasta.