salasuhde. mitä teen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalin

Vieras
Olemme mieheni kanssa olleet 11v yhdessä, olimme molemmat nuoria kun aloimme seurustelemaan. Meillä ollut viime vuodet vaikeaa, välillä ihanaakin. Nyt sitten vahingossa tapasin ja tutustuin itseäni 16v vanhempaan mieheen joka kirjoittelee niin ihanasti ja on sellainen mitä kaipaan ja mitä oma mies ei ole :( olen niin ahdistunut ja loukussa. Mitä teen?

Samanlainen se on lopulta... ei se vaihtamalla parane. Alussa saa ihania tekstareita, kukkia ja toisessa näkee muutenkin vain hyvät puolet. Vuoden kuluttua sekin mies piereskelee, juo olutta ja sanoo ettei jaksa lähteä teatteriin. Sitäkin kiinnostaa autot, roskaruoka ja vähäpukeiset nuoret naiset.

Usko vain vanhaa...

Osaa kai ne ihania kirjotella ja lirkutella pimppi mielessä mutta kyllä se arki kasvoille lyö viimeistään kun huomaat että se käy paskalla ja kaivelee nenää ihan ku nykynenkin ukko

Samanlainen se on lopulta... ei se vaihtamalla parane. Alussa saa ihania tekstareita, kukkia ja toisessa näkee muutenkin vain hyvät puolet. Vuoden kuluttua sekin mies piereskelee, juo olutta ja sanoo ettei jaksa lähteä teatteriin. Sitäkin kiinnostaa autot, roskaruoka ja vähäpukeiset nuoret naiset.

Usko vain vanhaa...

Juuri näin se menee.

Jos haluat pientä vipinää elämääsi, niin voit toki hetken aikaa pitää hauskaa papparaisen kanssa, mutta älä tee mitään peruuttamatonta. Totuus kuitenkin on se, että mies sanoo sinulle juuri niitä asioita, joita haluat kuulla, koska hän haluaa pöksyihisi. Hetken aikaa se varmasti onkin kivaa ja intohimoista, mutta viimeistään parin vuoden päästä alkaa elämän realiteetit iskemään vastaan, kun jännitys ja ensihuuma ovat kadonneet.

Olen harrastanut salasuhteilua useamman vuoden ajan ja tiedän, ettei näihin lirkuttelijoihin kannata haksahtaa, vaikka alkuun olisikin vähän ihastunut.

Itse miettisin tältä kantilta: jos ei olisi mitään ihastusta eikä yhtään ketään uutta siinä mielessä kiinnostavaa miestä näköpiirissä, niin haluaisitko silloin kokonaan oman miehesi ja yrittää korjata kaikki ongelmat jos niitä on?

Mun mielestä paljon riippuu siitä mitä tuohon vastaat itselle kun asiaa oikein mietit.

Ja salasuhteen aloitus nyt taas on joka suhteessa niin väärin, hetken hurmasta niin paljon murhetta.

Jaahas. #13 oli eka joka puhui kunnon asiaa. Eli mitä tulee nykyisen suhteen laadun miettimiseen ja siihen tehdäkö sille jotain vai riittääkö se. Mitä tulee muihin kommentteihin.... Ensinnäkin ikä on monesti tosiaan vain numero. Toiseksi joskus vaihtamalla paranee. Se on monesti todistettu fakta enkä sille typerälle fraasille panisi paljon painoa. (Juujuu, selittelen koska olen itse "haksahtanut" vaihtamaan, ja vielä vanhempaan!!) Just nyt sulla lienee 2 vaihtoehtoa. Elät nykyisen ukkos kanssa ja pidät peliä toisen kanssa ja koetat peitellä jälkiä. Pidät hauskaa niin kauan kun se on hauskaa. Jos jäät kiinni on jokatapauksessa isot asiat käsillä. Tai sitten unohdat toisen toistaiseksi, pohdit mitä teet nykyisen suhteesi kanssa ja toimit sitten sen mukaan.

suhde joka alkaa valheella mihkä suuntaan tahansa ei lopussa toimi ollenkaan. kannattaa eka selvittää asiat nykyisen kanssa ja sitten sen jälkeen tehä päätökset siis jos tunteet on oikeesti syvällisiä voi odottaa vaikka kuinka kauan koska silloin tietää oikean :)

Kuulstaa taa kaikkien mielstä typerältä, mutta jos varovaisesti ehdottaisi miehelle, että miten jos sallittaisiin toisillemme vapaus olla välillä muidenkin kanssa.

Sit vois hyvällä omallatunnolla kokea senkin ukon pidemmän päälle sopimattomaksi.

ja silloinhan tiedät jo totuuden nähdäkseni silloin on myös annettava toiselle olla onnellinen myös ja valmistaa hänet myös matkaan. siis usko pois se on kivi joka putoaa sydämmeltä jos sen tekee oikein . meillä oli sama juttu toki ilman muita suhteiluita mutta oikea päätös:)

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Mulla on ollut melkein sama tilanne, ja päätin jäädä yrittää aiempaan suhteeseen. Vaikka tässäkin ihan hyvin, kaipaan toista ihmistä ihan hirveästi. Nyt on lapset ym, enää tästä ei noin vain lähdetäkään. Jos olis nyt se sama tilanne, niin kyllä, vaihtaisin...