Salarakkaani

Se oli huhtikuun alkupuolta kun kohtasimme. Olin tehnyt pitkän ja rankan viikon, mieheni oli työmatkalla, lapsi turvallisesti hoidossa ja minulla seuraavana päivänä vapaapäivä! Oli siis ihan velvollisuuteni laittautua kauniiksi ja mennä ravintolaan. Puin päälleni piukat farkut ja turkoosin topin joka mukavasti paljasti pyöreät rinnat, vedin ylimääräisen kerroksen huulipunaa ja lakkasin kynteni ja suuntasin kohti yökerhoa. Epäröin hetken ulkopuolella, koska yleensä mukanani olisi ollut ystäviä tai muuta seuraa, mutta nyt olin yksin. Ajattelin kuitenkin, että nyt tai ei koskaan... Kävelin sisälle, tilasin baaritiskiltä juotavaa ja asettelin itseni sivummalle istumaan, sytytin tupakan...... ja siinä sinä olit!!! Esittelit itsesi Jesseksi, olit minua 10 vuotta nuorempi, mutta silti sinussa oli jollain maagisella tavalla jotakin joka vetosi minuun. Värisin ja hehkuin vieressäsi ja välillämme kipinöi valtava kemia! Ilta kului, olimme lähekkäin, tunsin henkityksen iholla ja pienet hipaisut joita uskalsit silloin tällöin tehdä. Koskin sinua vahingossa reiteen, olin hyvin lähellä sinua ja tunsin kyllä housujesi läpikin mitä mieltä olit tilanteesta... Ilta loppui kesken, kuten tällaiset illat aina loppuvat. Koska minä kuitenkin olin se vanhempi nainen, koin velvollisuudekseni saattaa kotiin tämä poika joka oli jo aikaa sitten eksynyt seurueestaan, koska oli viettänyt illan kanssani. Kun saavuimme hänen asunnolleen, yhtäkkiä hän uskaltautuikin suutelemaan minua. Hänen huulensa olivat kuumat, hänen kielensä oli villi, hän oli täynnä nuoruuden intoa! Hänen kätensä etsiytyivät heti rinnoilleni ja vaelsivat housunkauluksesta sisään...

En tiedä paljonko aikaa kului, en tiedä mitä ja miten päädyimme hänen sänkyynsä? Maailmassa olimme vain me kaksi ja kaikki muu unohtui... todellisuus oli jossain muualla, tässä hetkessä oli vain kaksi ihmistä joita veti yhteen jokin valtava voima! Olin aina ajatellut, että nuori mies ei osaa mitään, olin itse aina ollut hyvin aktiivinen ja antava, tekevä osapuoli sängyssä... nyt osat olivat päälaellaan, minua vietiin, minua rakasteltiin!!! Hän osasi riisua ja tutkia vartaloani, hän helli kaulaani, laskeutui rintojani kohti, suuteli niitä, näykki, puristeli... ja minä voihkin, huohotin, kiihotuin! Olin märkä, kiihkeä, äärimmäisen kiihottunut, suutelin, janosin ihanaa miestä, ihanaa seksiä!!! Hän laskeutui alemmas, suuteli reisiäni, suuteli klitoristani, kosketti kielellään joka paikkaan... ja minä tulin, minä sykin, supistelin, voihkin ja laukesin sellaisella voimalla jolla en ollut koskaan lauennut, vaikka tuo nuorukainen ei ollut edes ehtinyt tehdä vielä mitään!!!

Katseemme kohtasivat hitaasti jälleen kun hengitykseni alkoi taas tasaantua. Nyt olin jo villinä, olin jo enemmän aktiivisempi, halusin taas roolini takaisin! Nyt olisi hänen vuoronsa. Halusin nähdä mitä hänellä oli housuissaan! Ja todellakin siellä oli!!! Ihana, iso, paksu, kaunis miehinen väline jonka halusin suuhuni, halusin sisääni! Nuolaisin hiukan, pyöritin kieltäni ympärillä, liutin huuleni ympärille, pyöritin uudestaan kieltäni, imin ja suutelin... Ei liian pitkään kuitenkaan, ajattelin mielessäni, halusin kaiken irti enkä ollut valmis lyhyeen sessioon! Halusin tuntea kaiken sisälläni! Ja miltä hän tuntuikaan! Olin täynnä, olin revetä... ja ehkä tosiaan nuorelta mieheltä puuttuu muutaman liikkeen verran tekniikkaa, mutta vauhtia ja intoa ei puutu, eikä tältä yksilöltä kestävyyttäkään! Minua rakasteltiin koko yö, tulin monta kertaa, uudestaan, uudestaan ja paremmin joka kerralla!!!

Seksin jälkeen makasin väsyneenä sängyllä, hiukset sekaisin tyynyllä ja kasvoillani. Jesse silitti hiuksiani, siirteli suortuvia pois kasvojen päältä ja sanoi, että näytän tyydytetyltä. Olet ihana, vastasin, mutta älä rakastu minuun, ihastua saat, mutta et rakastua... En rakastu, hän vastasi, mutta ihastuin jo ajat sitten sinuun. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 18:06 Afrodite kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 16:06 vieras kirjoitti:
yäk mikä mielikuvitus :kieh:
Tarina on ihan täysin totta, että yökötelkääpäs nyt sitten...... toteutin fantasiani ensin ja kirjoitin sen vasta sitten. Vastaisuudessa voin kirjoittaa jonkun toisen fantasiani jonka olen toteuttanut ;) :heart:
No onneks olkoon petturivosu! :/
 
Opa Opa
Huhu!!!! Mahtava tarina/tosi tarina...iUpea suoritus! Ihan innostuin ittekkin että en minä ainut ole joka haluaisi kokeilla jotain muuta, nuorempaa... mahtavaa...keep on writing! Anna katellisten kirjottaa.....jos joku voi sanoo hyi tolle jutulle, niin missä vika, ihmettelen...
 
hi-5
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 14:03 Opa Opa kirjoitti:
Anna katellisten kirjottaa.....jos joku voi sanoo hyi tolle jutulle, niin missä vika, ihmettelen...
Minä ainakin sanon uskottomuudelle HYI! Enkä ole kateellinen siitä, että kirjoittajan oma parisuhde ei tyydytä häntä, minulle oma mieheni riittää vallan mainiosti!
 
Opa Opa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 12:30 hi-5 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 14:03 Opa Opa kirjoitti:
Anna katellisten kirjottaa.....jos joku voi sanoo hyi tolle jutulle, niin missä vika, ihmettelen...
Minä ainakin sanon uskottomuudelle HYI! Enkä ole kateellinen siitä, että kirjoittajan oma parisuhde ei tyydytä häntä, minulle oma mieheni riittää vallan mainiosti!
Se on upeeta että joidenkin elämä on niin täydellistä! Bravo!
 
Rosemin
Ei kai sen täydellistä tarvi ollakaan, mutta onko järkeä elää suhteessa joka ei tyydytä/johon ei ole tyytyväinen. Voihan sitä vaikka rehelliseti erota ja toteutella fantasioitaan kaikessa rauhassa ilman että kukaan joutuu petetyksi.
 
hi-5
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 21:19 Opa Opa kirjoitti:
Se on upeeta että joidenkin elämä on niin täydellistä! Bravo!
Eihän elämän ole tarkoitus olla koko ajan täydellistä eikä varsinkaan vain omien halujensa tyydyttämistä. Jos on parisuhteeseen ruvennut, niin on syytä kantaa myös vastuuta. Aivan kuin edellinenkin kirjoittaja sanoi; jos ei ole tyytyväinen parisuhteeseensa, on reilumpaa sanoutua siitä irti kuin pettää. Tulee ihan Egotripin sanat mieleen "voivoi pientä prinsessaa, kun on pari hernettä patjan alla..".
 
Opa Opa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 10:59 hi-5 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 21:19 Opa Opa kirjoitti:
Se on upeeta että joidenkin elämä on niin täydellistä! Bravo!
Eihän elämän ole tarkoitus olla koko ajan täydellistä eikä varsinkaan vain omien halujensa tyydyttämistä. Jos on parisuhteeseen ruvennut, niin on syytä kantaa myös vastuuta. Aivan kuin edellinenkin kirjoittaja sanoi; jos ei ole tyytyväinen parisuhteeseensa, on reilumpaa sanoutua siitä irti kuin pettää. Tulee ihan Egotripin sanat mieleen "voivoi pientä prinsessaa, kun on pari hernettä patjan alla..".
Kertokaa sitten mitä tarkottaa nykyaikana parisuhde? Koska kun kattelee noita iki-ihania isäpappoja jotka käy työmatkoilla-pettoreissuilla, poikien kanssa iltaa istumassa-pettämässä ja palaa hymy suin taas kotiin vaimonsan luokse joka laahustaa tukka nutturalla ilman meikkiä kotona...taas maistuu iskälle kotielämä, kun vähän saa heiluttaa vehkeitään muualla. Ei se satuta sitä joka ei tiedä, joten antakaa ihmisten tehdä mitä ne haluaa ilman ilkeitä kommentteja.
Kukaan ei loppujen lopuksi tiedä mitä toinen ihminen ajattelee tai mitä toinen todella haluaa ja miten te pystytte todistamaan että puolisomme on 100% uskollisia? Emme mitenkään. Turha sanoo että kyllä mä tiedän koska Kalle sitä Kalle tätä. Tämä sama pätee myös naisiin, mutta siinä tapausessa mies odottaa sohvankolossa kaukosäädin kädessä. Piste.
 

Surullista, että joidenki mielestä tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naiset alkaa käyttäytyä kuten miehet... Helppo on pettää, vaikea olla uskollinen, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Itse en halua käydä vieraissa, ei ole tarvetta eikä ajatuskaan kiihota yhtään. Olen ylpeä siitä, että pystyn olemaan yhden miehen nainen, ja TIEDÄN että minä olen myös ainoa nainen miehelleni. Hän ei tarvitse muita naisia, koska osaan pitää mieheni tyytyväisenä! Ja sitä paitsi:
mitä iloa on kännissä säheltää vieraan ihmisen kanssa? Ei mitään, jää vaan paha mieli ja rikkinäinen olo (kokeiltu nuorempana tarpeeksi monta kertaa, tiedän mistä puhun).
 
  • Tykkää
Reactions: Naiselleni
yksivaan
siihen puuttumatta onko tarina totta vai ei, niin muistuttaisin e3ttä otsake on eroottiset TARINAT. eli kaikki jotka lukevat esin harlekin kirjoja tai vastaavia hömppäromaaneja niin kuvittreletteko että ne on aina totta?

tarina on tarina siis useimmiten fictiota. kukaq tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ja miltä kantilta tahansa. nainenkin voi kirjoittaa tarinan siltä kantilta että tarinan päähenkilö on mies.

minusta tämä kirjoitus oli muuten ihan mukavaa luettavaa ja hyvin kirjoitettu. jos jotain muuttaisin niin olisin jättänyt kirjoittamatta tuon mies työm,atkalla ja lapsi hoidossa. ne kun ei periaatteessa vaikuta tarinan juoneen. eli vaikka kirjoittaa minä muodossa niin kaiken ei tarvitse olla totta tai edes totuuspohjaista. olisin kirjoittanut vain että vapaailta..sen kummemmitta selityksittä, koska se ei minusta vaikuta juoneen onko päähenkilöllä lapsi ja mies vai ei.
 
TUOTA ALKUA HIUKAN FIKSASIN, MUUTEN SINUNA KIINNITTÄISIN KIRJOITTAESSA HUOMIOTA VÄLIMERKKIEN KÄYTTÖÖN. ESIM. MONTA PISTETTÄ LAUSEEN LOPUSSA KATKAISEE TEKSTIN... ELI JÄÄ MIELIKUVA ETTÄ ASIA LOPPUU SIIHEN JA JATKETAAN TOISESTA KOHTAA. ... ON TAVALLAAN KUN LAITTAISIT SAMAAN KOHTAAN JNE. ELI KYLLÄ SE YKSI PISTE RIITTÄÄ JA TEKSTI KULKEE SUJUVAMMIN. SAMA HUOMIO MYÖS NOIDEN ! JA ? YMS MERKKIEN KANSSA. YKSI RIITTÄÄ JA SILLOINKIN KANNATTAA MIETTIÄ ONKO SE TARPEELLINEN. NOVELLEISSA AIKA USEIN HUUTOMERKKI ON AIVAN TURHA. SINULLA MELKEIN JOKA LAUSE LOPPUU HUUTOMERKKIIN. TEKSTI ON YHTÄ TEHOKASTA VAIKKA SITÄ EI HUUDETA. KUN KIRJOITAT JOTAIN HEMPEÄÄ NIIN MIKSI SEN HUUTAISIT? AINOASTAAN DIALOGEISSA SAATTAA TARVITA HUUTOMERKKIÄ JA JOISSAIN YKSITTÄISISSÄ KOHDISSA HUOMIOARVOA KOHOTTAMASSA. MUTTA KIRJOITA IHMEESSÄ LISÄÄ KUN SE SINULTA SUJUU.


Se oli huhtikuun alkupuolta kun kohtasimme. Olin tehnyt pitkän ja rankan viikon ja minulla seuraavana päivänä vapaapäivä. Oli siis ihan velvollisuuteni laittautua kauniiksi ja mennä ravintolaan. Puin päälleni piukat farkut ja turkoosin topin joka mukavasti paljasti pyöreät rinnat, vedin ylimääräisen kerroksen huulipunaa ja lakkasin kynteni ja suuntasin kohti yökerhoa.

Epäröin hetken ulkopuolella, koska yleensä mukanani olisi ollut ystäviä tai muuta seuraa, mutta nyt olin yksin. Ajattelin kuitenkin, että nyt tai ei koskaan. Kävelin sisälle, tilasin baaritiskiltä juotavaa ja asettelin itseni sivummalle istumaan, sytytin tupakan. Siinä sinä olit! Esittelit itsesi Jesseksi, olit minua 10 vuotta nuorempi, mutta silti sinussa oli jollain maagisella tavalla jotakin joka vetosi minuun. Värisin ja hehkuin vieressäsi ja välillämme kipinöi valtava kemia. Ilta kului, olimme lähekkäin, tunsin henkityksen iholla ja pienet hipaisut joita uskalsit silloin tällöin tehdä. Koskin sinua vahingossa reiteen, olin hyvin lähellä sinua ja tunsin kyllä housujesi läpikin mitä mieltä olit tilanteesta.

Ilta loppui kesken, kuten tällaiset illat aina loppuvat. Koska minä kuitenkin olin se vanhempi nainen, koin velvollisuudekseni saattaa kotiin tämä poika joka oli jo aikaa sitten eksynyt seurueestaan, koska oli viettänyt illan kanssani. Kun saavuimme hänen asunnolleen, yhtäkkiä hän uskaltautuikin suutelemaan minua. Hänen huulensa olivat kuumat, hänen kielensä oli villi, hän oli täynnä nuoruuden intoa. Hän0en kätensä etsiytyivät heti rinnoilleni ja vaelsivat housunkauluksesta sisään.

En tiedä paljonko aikaa kului, en tiedä mitä ja miten päädyimme hänen sänkyynsä? Maailmassa olimme vain me kaksi ja kaikki muu unohtui. Todellisuus oli jossain muualla, tässä hetkessä oli vain kaksi ihmistä joita veti yhteen jokin valtava voima. Olin aina ajatellut, että nuori mies ei osaa mitään, olin itse aina ollut hyvin aktiivinen ja antava, tekevä osapuoli sängyssä. Nyt osat olivat päälaellaan, minua vietiin, minua rakasteltiin! Hän osasi riisua ja tutkia vartaloani, hän helli kaulaani, laskeutui rintojani kohti, suuteli niitä, näykki, puristeli, ja minä voihkin, huohotin, kiihotuin. Olin märkä, kiihkeä, äärimmäisen kiihottunut, suutelin, janosin ihanaa miestä, ihanaa seksiä! Hän laskeutui alemmas, suuteli reisiäni, suuteli klitoristani, kosketti kielellään joka paikkaan, ja minä tulin, minä sykin, supistelin, voihkin ja laukesin sellaisella voimalla jolla en ollut koskaan lauennut, vaikka tuo nuorukainen ei ollut edes ehtinyt tehdä vielä mitään.

Katseemme kohtasivat hitaasti jälleen kun hengitykseni alkoi taas tasaantua. Nyt olin jo villinä, olin jo enemmän aktiivisempi, halusin taas roolini takaisin. Nyt olisi hänen vuoronsa. Halusin nähdä mitä hänellä oli housuissaan. Ja todellakin siellä oli. Ihana, iso, paksu, kaunis miehinen väline jonka halusin suuhuni, halusin sisääni. Nuolaisin hiukan, pyöritin kieltäni ympärillä, liutin huuleni ympärille, pyöritin uudestaan kieltäni, imin ja suutelin. Ei liian pitkään kuitenkaan, ajattelin mielessäni, halusin kaiken irti enkä ollut valmis lyhyeen sessioon! Halusin tuntea kaiken sisälläni. Ja miltä hän tuntuikaan. Olin täynnä, olin revetä. Ehkä tosiaan nuorelta mieheltä puuttuu muutaman liikkeen verran tekniikkaa, mutta vauhtia ja intoa ei puutu, eikä tältä yksilöltä kestävyyttäkään. Minua rakasteltiin koko yö, tulin monta kertaa, uudestaan, uudestaan ja paremmin joka kerralla.

Seksin jälkeen makasin väsyneenä sängyllä, hiukset sekaisin tyynyllä ja kasvoillani. Jesse silitti hiuksiani, siirteli suortuvia pois kasvojen päältä ja sanoi, että näytän tyydytetyltä. Olet ihana, vastasin, mutta älä rakastu minuun, ihastua saat, mutta et rakastua. En rakastu, hän vastasi, mutta ihastuin jo ajat sitten sinuun. :heart:
 
muumuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 13:48 KIELIPOLIISI kirjoitti:
TEKSTI ON YHTÄ TEHOKASTA VAIKKA SITÄ EI HUUDETA. KUN KIRJOITAT JOTAIN HEMPEÄÄ NIIN MIKSI SEN HUUTAISIT?
Heh, tämähän on hauskaa. Huomasitko itse, että HUUSIT koko kirjoituksesi ajan? Oikeinkirjoitukseen kuuluu sekä ISOJEN ja pienien kirjainten käyttö. CAPSit kannattaa ottaa pois päältä, ettei muilta mene kuulo.
 
muumuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2005 klo 18:46 kielipoliisi kirjoitti:
joo isolla kirjoitin koska halusin tekstini erottuvan siitä mitä toinen oli kirjoittanut.
Sitä varten on tuo "lainaus", älä poista /quote -merkkejä. Pieneksi vinkiksi, näillä sivuilla ei kannata lainata noin pitkiä tekstejä, vie vain tilaa ja sivuja joutuu rullailemaan turhaan.
 

Yhteistyössä