'salarakas'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
salarakas on hyvä termi. meidän salainen suhde ei ollut pelkästään seksisuhde. oikeastaan olosuhteiden pakosta soittelu, tekstiviestit ja sähköpostit nousivat paljon suurempaan osaan kuin rakastelu. himoa toki oli, mutta tavatessa oli usein tärkeämpää halailla ja olla sylikkäin. tietysti jos aikaa oli riittävästi, niin muutakin. mutta kun toinen ihminen on toiselle rakas ja rakkauttaan ei saa ääneen kuulutaa niin silloin salarakas on hieno termi.

Oletko tosissaan sitä mieltä että vaimokin on vain hoito, koska mies ei anna itseään täysillä hänelle, vaan saa hellyyttä muualtakin. Siis ihan rehellisesti katsottuna

HYVÄ NIMI --- Meillä myös enemmän tekstareita, puheluita ja sähköposteja...kuin itse tapaamisia ja rakasteluja..Näin vain kävi! Kaikille ei sovi, mutta kaipa tuo oma elämä on oma, turha kauheesti syytellä...

Syyttele vaan itteäsi ja jätä seuraavalla kerralla tekemättä!

Sun elämä on oma, mutta et saa sotkea toisen naisen perhe elämää! Jos miehet ei itse tajua naisten täytyy osata kieltäytyä pettämästä varatun miehen kanssa!

Voi ressua, kun taidat itse olla kateellinen ja puutteessa... Eilen sain juuri akateemiselta salarakkaaltani kaikkea, mitä toivoa voi... Hellyyttä, rakkautta, älyllistä haastetta mielenkiintoisissa keskusteluissa... Huoraa minusta ei saa voissa paistamallakaan ja kullastani huoripukkia vielä vähemmän! Kuinka elämä onkaan ihanaa, kun löysimme toisemme, vaikkemme yhteistä elämää koskaan saakaan!

Huvittaa nämä ohjeet hankkia elämä. Helppoahan se on sanoa. Nämä jotka tuota hokevat, eivät ole itse joutuneet tilanteeseen jossa todella ihminen miettii että miten sen hankkisi. Mistä ja miten minä sen hankin? Ehkä en ole löytänyt elämäni miestä mutta tekeekö se minusta luuserin? Tuskin. Se tarkoittaa vain sitä että olen fiksu ja itsenäinen nainen joka ei suostu olemaan kenen tahansa kanssa seurustelun pakosta. Olisihan se elämä kiva hankkia joo, mutta niin kauan kun sitä ei kaupasta voi takuun kanssa ostaa, on vaan koitettava elää ja tehdä siitä nykyisestä olotilasta mahdollisimman hyvä.
Hanki elämä on julmsti sanottu, se on sama kuin sanoisi jalattomalle että opettele vaan juoksemaan.

Yhteistyössä