Salainen rakkaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnettoman onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnettoman onnellinen

Vieras
Ja tunne on molemmin puolinen, mä oon aivan varma siitä. Ei kai mies muuten hymyilis ja katsois mua niin syvälle silmiin aina kun nähdään. Ei kai se muuten koskettais mua vaivihkaa käteen tai olkapäähän.. Ei kai se muuten keksis tikusta asiaa ja jäis juttelemaan aina kun nähdään. Ei kai se muuten häkeltyis mun läsnäolosta niin paljon, että törmäis oviin ja ihmisiin. Ei kai se muuten ois sanonut, että mä oon sille saavuttamaton unelma.. ja suudellut.

Mutta mitä mä nyt teen? Tää ei enää riitä mulle. Mä oon rakastunut sydänjuuriani myöten, ja joka kerran kun hänet näen, rakastun entistä enemmän.

Miksi tän tilanteen pitää olla näin vaikea?

Mie saattaisin törmätä oviin ja ikkunoihin häkeltyneenä siitä, että oon sosiaalisessa tilanteessa, tuijottelisin niin tiukasti toisen otsaa matkiessani silmäkontaktia että toinen luulisi minun kyyläävän häntä ja hymyillä hermostuneesti tietämättä muitakaan keinoja selvitä tilanteesta. Koskemaan en kyllä vapaaehtoisesti mene vieraita ihmisiä ellen sitten oo kaatumassa. Enkä suutele edes vahingossa muita kuin miestäni. :p

Mut jos oot varma, että tää sin ihastukses on yltiömäisen kiinnostunut sinusta ja haluut olla hänen kaa ni sit raivaatte ne esteet yhdessäololtanne ja rupeatte pariksi.

Miehet voivat olla yllättävän ujoja, ehkä takana on paljon pettymyksiä. Omalle miehelleni kerroin suoraan, että tykkään susta ja siitä se sitten pikkuhiljaa lähti...
Ehkä mies tarvitsee positiivista rohkaisua :-)

Mie saattaisin törmätä oviin ja ikkunoihin häkeltyneenä siitä, että oon sosiaalisessa tilanteessa, tuijottelisin niin tiukasti toisen otsaa matkiessani silmäkontaktia että toinen luulisi minun kyyläävän häntä ja hymyillä hermostuneesti tietämättä muitakaan keinoja selvitä tilanteesta. Koskemaan en kyllä vapaaehtoisesti mene vieraita ihmisiä ellen sitten oo kaatumassa. Enkä suutele edes vahingossa muita kuin miestäni. :p

Mut jos oot varma, että tää sin ihastukses on yltiömäisen kiinnostunut sinusta ja haluut olla hänen kaa ni sit raivaatte ne esteet yhdessäololtanne ja rupeatte pariksi.

Mä oon edistynyt ja tuijottelen kulmakarvoja :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Salainen siksi, että vain toinen meistä on sinkku.

Jos sinä olet se varattu, niin et häiriintyne, jos miehelläsi on joku "saavuttamaton unelma".

Jos taas se toinen mies on varattu, ei haitanne ajatus, että jos joskus tulevaisuudessa olette pari, on hänellä kenties taas joku "saavuttamaton unelma", jonka nähdessään hän törmäilee päin seiniä.

Lopeta tommoset hömpötykset!

ps. toivottavasti aloitus on provo

Yhteistyössä